Ušetřete
Více

VIP Prostřeno! ve středu opět porazilo Farmu, Nova v prime time podlehla Primě

UVNITŘ TABULKA Zatímco v celodenním podílu na dospělém publiku Nova těsně uhájila prvenství, v hlavním vysílacím čase ji porazila Prima family

Nejsledovanějším pořadem středečního večera bylo VIP Prostřeno! na Primě family, které opět o téměř 200 tisíc dospělých diváků porazilo reality show Farma na Nově. Hlavní pořad Primy vidělo od 20 hodin v průměru 1,011 milionu dospělých diváků s podílem 30,75 procenta, což z něj učinilo i nejsledovanější nezpravodajský pořad dne napříč všemi televizními stanicemi. Farmu vidělo od 20:20 hod. v průměru 854 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 25,44 procenta. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil web MediaGuru.cz.

K TÉMATU: Farma v úterý podlehla VIP Prostřenu, Nova si ale udržela prvenství nad Primou

Nova ve středu sice uhájila v celodenním podílu na dospělém publiku prvenství, rozdíl mezi ní a Primou family by ale těsný: Nova dosáhla hodnoty 23,33 procenta, Prima family 23,18 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale Nova hlavnímu kanálu Primy podlehla, když vykázala podíl 25,52 procenta, zatímco Prima family o víc než jeden procentní bod vyšší – 26,55 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let ale jak v celodenním, tak večerním podílu jasně zvítězila Nova a stejně u této skupiny diváků dopadlo klání Farmy a VIP Prostřena.

ČTĚTE TAKÉ: První den po olympiádě: stoupala Nova, Prima family i ČT 1, večer vyhrála Farma

Nadprůměrné hodnoty v prime time dosáhnula ve středu televize Barrandov (podíl 5,89 procenta na dospělém publiku), které pomohl zejména pořad Věřte nevěřte. Od 21:50 jej vidělo v průměru 253 tisíc diváků, což představovalo podíl 10,30 procenta. Naopak výrazný pokles vykazuje po olympiádě sportovní kanál ČT 4, jehož nejsledovanější pořad ve středu přilákal v průměru jen 43 tisíc diváků (Mistroství ČR supermoto 2012 v Písku od 20:45).

V porovnání jednotlivých televizních skupin ve středu zvítězila u dospělého publika Prima Group (29,89 procenta), která porazila Novu Group (27,49 procenta) i Českou televizi (26,06 procenta). U publika od 15 do 54 let ale prvenství uhájila Nova Group se souhrnným podílem 31,92 procenta před Primou Group s 28,68 procenty a ČT, která vykázala podíl jen 19,90 procenta.

Celodenní podíly televizí za středa 15. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 15,90 3,43 1,25 5,48 23,33 4,16 23,18 4,28 2,43 4,61 2,80 9,15
D15–54 11,90 3,23 1,26 3,51 26,89 5,03 18,74 7,04 2,90 5,05 4,12 10,30

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Jan Potůček 150

Autor je šéfredaktorem DigiZone.cz. Vedl mediální rubriky v Reflexu, Lidových novinách, Týdnu, DV Magazine a serveru Svět Namodro. Provozuje chovatelský web Ararauna.cz.

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 8. 2012 14:05

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+