Více

VIP Prostřeno! i ve čtvrtek porazilo Farmu a mělo opět přes milion diváků

UVNITŘ TABULKA Prima family se v celodenním podílu na dospělém publiku téměř vyrovnala Nově, i ve večerních časech byl souboj dvou nejsledovanějších televizí vyrovnaný.

Vzájemný souboj pořadů Farma a VIP Prostřeno! ve čtvrtek večer dopadnul ve prospěch Primy family, která tak potvrdila i středeční výsledky tohoto duelu a udržela si u VIP Prostřena víc než milion dospělých diváků. Pořad od 20 hodin sledovalo konkrétně 1,004 milionu dospělých diváků, což představovalo podíl na publiku ve výši 29,43 procenta. Farmu od 20:20 na Nově vidělo v průměru 960 tisíc dospělých diváků s podílem 27,31 procenta. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz.

K TÉMATU: VIP Prostřeno! mělo ve středu 1,052 milionu diváků. Farma za ním zaostala o více než sto tisíc lidí

Velmi vyrovnané byly celodenní podíly Novy a Primy family na dospělém publiku. Těsně vyhrála Nova, která dosáhla hodnoty 22,91 procenta. Prima family vykázala podíl 22,18 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin byl přeci jenom rozdíl mezi oběma televizemi trochu větší, ale ne příliš: Nova dosáhla hodnoty 26,22 procenta a Prima family 24,08 procenta. U mladších diváků od 15 do 54 let ale jasně vedla Nova a v této kategorii večer Farma získala prvenství.

ČTĚTE TAKÉ: Farma v úterý opět nejsledovanější, rozdíl s VIP Prostřeno! byl ale minimální

Nadprůměrné sledovanosti dosáhla ve večerních časech televize Barrandov. Romantický film Inga Lindström: Tajemný náhrdelník vidělo od 20 hodin v průměru 250 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 7,37 procenta a hned následující seriál Velkolepé století II měl bez jednoho tisíce rovných 200 tisíc diváků s podílem 7,98 procenta. Za prime time tak Barrandov dosáhnul nadprůměrného podílu na dospělém publiku (6,19 procenta), za celý den ale zůstal pod pěti procenty (4,70 procenta).

Celodenní podíly televizí za čtvrtek 23. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 16,01 3,50 3,17 6,56 22,91 4,02 22,18 3,55 1,92 4,70 2,33 9,15
D15–54 13,74 3,21 3,14 4,24 27,05 4,51 18,16 5,68 2,29 3,83 3,52 10,60

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Přenosy Samsung Diamantové ligy a zápasu fotbalového Liberce s Dnětropetrovskem v Evropské lize UEFA zvedly zájem o sportovní kanál ČT 4. Fotbal sledovalo od 18:50 v průměru 111 tisíc dospělých diváků (podíl 4 procenta), Diamantovou ligu od 21 hodin pak 176 tisíc diváků s podílem 6,12 procenta. Čtyřka tak v hlavním vysílacím čase dosáhla průměrného podílu 5,02 procenta a nebýt úspěchu TV Barrandov, stala by se čtvrtou nejsledovanější televizí v prime time.

Z pohledu tří největších televizních skupin ve čtvrtek vyhrála u dospělého publika Česká televize, která dosáhla souhrnného podílu 29,24 procenta, následovaná Primou Group s 27,65 procenty a Novou Group s 26,93 procenty. U divácké skupiny 15 až 54 let byla první skupina Nova (31,56 procenta), druhá Prima Group (26,13 procenta) a třetí Česká televize (24,33 procenta).

20 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 8. 2012 12:32

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+