Více

Vinaři těsně zvítězili nad Četnickými humoreskami, SuperStar je nedohnala ani u mladých

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Podvečerní sledovaností v neděli zamíchal kvalifikační zápas českých fotbalistů s Lotyšskem o účast na Euru 2016.

Fotbal na ČT Sport přilákal 557 tisíc diváků

Těsně pod hranicí milionu diváků a vítězstvím v obou základních cílových skupinách diváků starších 15 let a ve věku 15 až 54 let skončil v neděli seriál Vinaři II na televizi Prima. V souboji s Četnickými humoreskami, které proti němu nasazuje ČT 1, oslovil od čtvrt na devět 992 tisíc dospělých diváků a 23,79 procenta publika. Četnické humoresky od osmé večer na Jedničce zaujaly 958 tisíc dospělých při podílu na publiku 22,93 procenta. Až na třetím místě skončila SuperStar, kterou na Nově od 20:20 vidělo v průměru 803 tisíc dospělých diváků a 21,67 procenta publika. V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let si prvenství v absolutním počtu diváků udrželi Vinaři s 544 tisíci diváky (podíl 25,59 procenta) před SuperStar (510 tisíc diváků a podíl 26,42 procenta) a Četnickými humoreskami (390 tisíc a podíl 18,40 procenta).

SOBOTNÍ DATA: Prima byla v sobotu večer mírně nad Novou, komerční jednička zůstala lídrem v 15–54

Prima se díky Vinařům stala dvojkou trhu v hlavním vysílacím čase u mladšího publika od 15 do 54 let, když od 19 do 23 hodin oslovila 16,71 procenta diváků u televizních obrazovek (Nova 25,30 procenta, Jednička 13,64 procenta). Za celou neděli u širší cílové skupiny všech dospělých nad 15 let byla lídrem ČT 1 s podílem 18,14 procenta, následovaná Novou (15,18 procenta) a Primou (12,41 procenta). Nově se podařilo v pozdějším večeru udržet u obrazovek poměrně dost diváků u publicistického pořadu Střepiny, který od půl jedenácté vidělo v průměru 459 tisíc dospělých a 22,91 procenta publika (22,51 procenta ve věku 15 až 54 let). Konkurenční formát 168 hodin šel na ČT 1 o hodinu dříve, od půl desáté jej vidělo sice 557 tisíc dospělých diváků, ale jen 15,05 procenta publika (9,65 procenta ve věku 15 až 54 let).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+