Více

Vinaři II ztratili ve srovnání s předchozí nedělí téměř dvě stě tisíc diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Rekordního podílu 11,92 % u mladšího publika, tedy ve skupině 15–54, dosáhla v neděli večer Prima Cool. Bodovala americká komedie Sám doma 2.

U dospělého publika nadále jedničkou Četnické humoresky

Odstup pěvecké show SuperStar na Nově a druhé řady seriálu Vinaři na Primě se v neděli ve srovnání s předchozím týdnem zvýšil. Zatímco první zmiňovaný pořad si nenechalo ujít 775 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 21,62 %, share 24,31 % ve skupině 15-54, komerční dvojka oslovila o téměř 150 tisíc diváků méně (share 16,21 %; 17,1 % v 15-54). V porovnání s předchozím týdnem jde o úbytek o téměř 200 tisíc diváků. Nejsledovanějším večerním nezpravodajským pořadem byly u dospělého publika s 955 tisíci diváky (share 24,73 %; 19,5 % v 15-54) Četnické humoresky. I ty poklesly o přibližně 100 tisíc lidí.

SOBOTNÍ DATA: Velmi vyrovnaná sobota: Příběh kmotra si neporadil s Talentem, v cílovce 15+ ani s ČT 1

widgety

Nejsledovanějším pořadem byly v neděli Televizní noviny s 1,246 miliony diváků (share 35,43 %; 35,04 % v 15-54). Hlavní zpravodajská relace Novy jako jediná dokázala vystoupat nad milionovou hranici. Nejsledovanější česká televize bodovala zejména v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde dosáhla share 23,11 % u dospělého a 25,53 % u mladšího publika. Ve skupině 15+ prohrála v rámci celodenního podílu souboj s Jedničkou. Její share byl pouhých 16,13 %, zatímco ČT 1 měla o více než půl druhého procentního bodu víc. Prima získala 13,54 %, večer se přiblížila k 15 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+