Více

Videa na ČT 24 a tn.cz zaostávají v popularitě za YouTube

UVNITŘ GRAF Internetové vysílání zpravodajského kanálu veřejnoprávní televize nezná nebo nesleduje 55 % procent lidí. Vyplývá to z posledního průzkumu agentury Mediaresearch, který byl realizován na přelomu dubna a května a v němž bylo dotázáno 510 respondentů. Méně než jednou týdně ho sleduje 27 % respondentů, alespoň jednou týdně 14 % a jednou denně pouhá 3 % dotázaných.

Zpravodajský web televize Nova – tn.cz – se těšil mezi 510 oslovenými oblíbenosti větší. Nesledovalo ho nebo neznalo 39 % respondentů a jednou týdně ho sledovalo 31 %. Větší podíl by i u položky „Alespoň jednou denně“, která se dostala na hodnotu 7 %. Vrátíme-li se ale ještě ke stanici ČT 24, ta byla v průzkumu zastoupena i další kolonkou, a tou jsou videa obecně. Zde jsou hodnoty následující – nesleduje nebo nezná 64 %, méně než jednou týdně 25 %, alespoň jednou týdně 9 % a denně 2 %.

Poměrně překvapivým výsledkem se ČT může pochlubit i u svého internetového archivu iVysílání. Podle průzkumu by ho totiž neznala nebo nesledovala plná polovina všech respondentů, konkrétně 49 %. Za zmínku stojí i portál www.nova.cz. Ten nezná nebo nesleduje 35 % lidí, stejnou hodnotu však vykázala také položka méně než jednou týdně. Největší frekvenci v návštěvnosti se těší videoserver YouTube, který sleduje alespoň jednou denně plných 20 % dotázaných a jednou týdně alespoň 25 %.


Průzkum oblíbenosti video serverů, který byl realizován na přelomu dubna a května. Zdroj: Mediaresearch (graf lze po klinutí zvětšit)

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 7. 2009 22:46

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+