Více

VH1 s novým vizuálem i mottem, logo a formát zůstaly původní

UVNITŘ VIDEO – Změnami prošla i stanice VH1 Classic, která například prodloužila původní večerní blok „Smells Like The 90s“ z původní půlhodiny na téměř 120 minut. Zavedla i nové bloky.

Evropská verze hudebního kanálu VH1, která je divákům placených služeb dostupná i v České republice a na Slovensku, prošla výraznou změnou svého grafického vizuálu a způsobem zpracování promo spotů. Na rozdíl od britské verze VH1 ta pro starý kontinent neobsahuje reklamy. Nově se zde objevilo krátké nemoderované zpravodajství, které je podobné tomu, jak ho znají diváci z tematických kanálů MTV. Jde o informace ze světa showbusinessu, sportu, ale okrajově se může dotknout i politiky. Dnes zde nechyběla například zpráva o smrti bývalého jihoafrického prezidenta Nelsona Mandely.

Původní promo spoty hudebního kanálu VH1 z října 2010.

NEPŘEHLÉDNĚTE: MTV a VH1 mají plnohodnotné nekódované náhradníky. Vy jste si je ještě naladili?

Zajímavé je, že ač se VH1 obléklo do nového grafického kabátu, logo zůstalo původní. Nepoužívá se tedy to, které znají diváci v USA. Dominantním prvkem v rámci promotion stanice je znak „+“. Zmizely promo spoty, které obsahovaly například kapely Ting Tings, Rolling Stones, Chumbawamba a jiné. Ty byly ve vysílání od roku 2010. Nově jsou tato propagační videa namlouvána staničním hlasem, v rámci grafiky je použit i text. Dáváme vám víc. Více toho, co chcete. Více toho, co milujete. Více vašich hudebních hrdinů, láká hlas diváky. Mezi interprety se objevují například Amy Winehouse, Kylie Minogue, Engrique Iglesias, Take That, Destiny’s Child, Rihanna a řada dalších.

Nové promo spoty hudebního kanálu VH1 z konce roku 2013

Z ARCHIVU: VH1 bude mít od října novou grafiku i pořady

Nové motto stanice je: „The Home of More“, což je možné volně přeložit jako „Domov, kde dostaneš víc.“. Provozovatel stanice se naopak nadále tristně staví u některých stanic k obrazovému formátu. VH1, stejně jako VH1 Classic nebo MTV Music 24, nadále vysílá v původním poměru 4:3. Ve Velké Británii naopak stanice používá obraz 16:9 a stejně je na tom i MTV Classic (nyní MTV Christmas). Určitými změnami prošla také již citovaná evropská verze VH1 Classic. Například večerní blok „Smells Like The 90s“, který měl ještě na konci listopadu pouze půl hodiny, má nyní stopáž téměř 120 minut. Objevily se i zcela nové tematické bloky, které potěší milovníky starších lety prověřených hitů.

Vizuál, který aktuálně používá stanice ve Spojených státech.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 12. 2013 13:06

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+