Více

Pořad Věřte, nevěřte přestává fungovat, přiblížil se 200 tisícům diváků

UVNITŘ TABULKY Nadprůměrného podílu 7,08 % dosáhla včera v prime timu stanice ČT Sport. Může za to především atraktivní duel fotbalové Ligy mistrů s téměř 280 tisíci diváky.

Plnoformátové televizi Barrandov přestávají fungovat dva její formáty, které ve středu úspěšně čelily boji s konkurencí. Už několikátý týden po sobě klesá sledovanost pořadu Věřte, nevěřte. Oproti minulému dílu poklesl o dalších přibližně 40 tisíc diváků. Včera si ho pustilo 213 tisíc diváků (share 5,69 %), přišel tak přibližně o 1 % z nich, a pořad se dokonce ve sledovanosti dostal až za Vtip za stovku – 230 tisíc diváků (share 5,6 %). Oproti předchozí středě si však TV Barrandov pohoršila v celodenním podílu nepatrně.

MINULÝ TÝDEN: Věřte, nevěřte kleslo včera na 251 tisíc diváků, nedařilo se ani Lize mistrů na Coolu

Důvodů, proč se TV Barrandov nedařilo, může být několik. Bodovala například stanice ČT Sport s fotbalovým duelem Ligy mistrů. Utkání mezi Milánem a Barcelonou si pustilo 278 tisíc diváků (share 8,42 %). Naopak ne příliš atraktivní duel na Primě Cool mezi Galatasaray Instanbul a FC Schalke 04 vidělo v případě prvního poločasu pouze 77 tisíc diváků (share 1,89 %), druhý si pak nenechalo ujít 63 tisíc diváků (share 2,06 %). Nejsledovanějším pořadem zpravodajské Čtyřiadvacítky se staly Události v regionech – 169 tisíc diváků (share 6,13 %).

ÚTERNÍ DATA: Návrat pořadu Nikdo není dokonalý neublížil Ordinaci, nahlodává ji ale Donutil

Téměř milionovou sledovanost u dospělého publika s filmem Krokodýl Dundee už se Nově zopakovat nepodařilo. I přesto vykázal třetí díl vysoký podíl na publiku – 22,84 %. Šlo konkrétně o 898 tisíc diváků. Co se týká cílové skupiny od 15 do 54 let, tady jich bylo 568 tisíc (share 30,22 %). Nova se stala nejsledovanější televizí v obou diváckých kategoriích. V D15+ byl celodenní podíl 25,41 %, ve druhé pak 30,35 %. Nejúspěšnější byly u diváků starších 15 let Cesty domů na Primě family – 945 tisíc diváků (share 23,2 %). Středeční podíl stanice byl 18,27 %.

NEPŘEHLÉDNĚTE: MS v biatlonu udělalo z ČT Sport skokana minulého týdne, nejvíc klesala ČT 2

Na svém zůstala Jednička České televize. Poštu pro tebe preferovalo 752 tisíc diváků (share 18,31 %) a Tajemství rodu Viktora Preisse 642 tisíc diváků (share 16,56 %). Jako alternativa k seriálům nebo fotbalu fungoval tradičně dokument na ČT 2. Země a města světa si pustilo 270 tisíc diváků (share 6,58 %), Národní klenoty vidělo 134 tisíc diváků (share 3,31 %). Pro srovnání, nejsledovanějším dokumentem na Primě Zoom byl Divoký Karibik. Ujít si ho nenechalo 101 tisíc diváků (share 2,48 %).

ČTĚTE TAKÉ: Asociace krajských televizí sondovala možnosti spolupráce s ATO

A jak na tom byly pořady na sesterských kanálech velkých televizí? Nejsledovanější byl podle očekávání snímek Zeptejte se Cindy na Nově Cinema. Pustilo si ho 130 tisíc dospělých diváků (share 3,25 %), přičemž 96 tisíc z nich (share 5,04 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Jen o několik tisíc diváků, konkrétně o pět, skončila za tímto filmem Fandova Hvězdná brána: Návrat (share 3,18 %). 101 tisíc diváků (share 5,39 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nejsledovanějším pořadem na Smíchově se stal seriál Ženatý se závazky – 28 tisíc diváků (share 1,16 %). Na Primě love bodoval především Sex ve městě se startem před 23. hodinou – 103 tisíc diváků (share 6,37 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 20. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,09 16,89 11,04 11,44
ČT 2 3,80 3,84 4,05 3,80
ČT Sport 4,29 7,08 5,52 9,19
ČT 24 5,03 2,90 3,14 1,72
Nova 25,41 28,87 30,35 33,25
Nova Cinema 2,85 2,53 4,44 4,07
Fanda 1,53 1,90 2,46 3,20
Smíchov 0,53 0,28 0,82 0,35
Prima family 18,27 19,71 12,34 13,37
Prima Cool 3,01 2,26 4,58 3,28
Prima love 2,02 1,69 2,76 2,55
Prima Zoom 2,88 1,76 3,13 1,86
TV Barrandov 3,79 3,79 3,42 3,50
Atmedia 2,29 1,46 3,46 1,98
ostatní TV 8,19 5,05 8,52 6,45
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 20. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 29,21 30,71 23,75 26,15
Nova Group 30,32 33,58 38,06 40,86
Prima Group 26,18 25,41 22,79 21,06

Zdroj: ATO-Mediaresearch

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 2. 2013 22:59

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+