Hlavní navigace

Velkou cenu v Abú Dhabí vidělo na Sport2 131 ti­síc diváků

6. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Závěrečný závod letošní sezóny Formule 1, nedělní Velkou cenou Abú Dhabí, sledovalo v průměru o čtvrtinu víc diváků než předcházející ročník.

Dramatický souboj o titul mistra světa mezi Rosbergem a Hamiltonem při závěrečné Velké ceně Abú Dhabí vidělo na Sport2 131 tisíc diváků starších čtyř let, což je o 73 procent víc než u stejného závodu minulou sezonu. Nárůst sledovanosti nás samozřejmě těší. Zároveň je to pro nás do jisté míry závazek, jelikož to znamená, že přenosy Formule 1 děláme na Sport1 a Sport2 zkrátka dobře a stále více diváků vyhledává naše vysílání. Samozřejmě chceme tento trend udržet i do sezony 2017, kterou budou moci motorističtí fanoušci Formule 1 opět sledovat na našich stanicích, hodnotí výsledky sledovanosti Evžen Chlanda – country manažer AMC Networks International, která stanice Sport1 a Sport2 provozuje.

Víkendové přímé přenosy závodů Formule 1 sledovalo letos v průměru 4,37 procenta všech diváků v cílové skupině starších patnácti let, kteří v tomto čase seděli před televizními obrazovkami.

UX DAy - tip 2

Letošní Formule 1 vzala diváky na celkem 21 okruhů – od australského Albert Parku přes ruské Soči až po kanadský Montreal. Singapurský okruh Marina Bay, německý Hockenheimring a monacké Monte Carlo ale byly ty, které přilákaly k televizním obrazovkám nejvíc diváků. Nejsledovanější souboj na okruhu obklopeném singapurskými mrakodrapy sledovalo 141 tisíc diváků s podílem na sledovanosti 6,96 procenta v cílové skupině diváků starších patnácti let.

Formule 1 lákala k televizním obrazovkám především mužské diváky, kteří tvořili až 4/5 publika. Víkendové přímé přenosy na televizních stanicích Sport1 a Sport2 si oblíbili především muži v produktivním věku. Nejvíce diváků přenosy sledovalo v Jihomoravském a Středočeském kraji.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).