Více

Václav Zadina: Set-top box na zkoušku? Odvážný a finančně náročný krok…

IPTV je podle Václava Zadiny, manažera odpovědného za rozvoj T-Mobile TV, televizní službou budoucnosti. „Nabízí všechny potřebné vzorce a doplňkové služby, které vyžadují zákazníci,“ tvrdí Zadina.

Václav Zadina nastoupil původně do společnosti T-Systems, která provozuje IPTV služby na uzavřeném optickém okruhu již od roku 2006. Primárně se ale při jejím rozšiřování spoléhala na zasíťování nových lokalit a spolupráci s developery. Televizní služba tedy nebyla pro T-Mobile novinkou, navíc využívala technologii Nangu TV (stejnou jako třeba O2 TV, pozn. redakce). I proto jsme se rozhodli překlopit televizi do světa T-Mobile, abychom ji mohli nabídnout všem našim zákazníkům a nejenom jim. Na rozdíl třeba od Slovak Telekomu nevlastníme tolik pevných přípojek a nechtěli jsme se jejich rozsahem omezovat, a zvolili jsme tak to nejsvobodnější řešení fungující na jakékoliv konektivitě. Tomu jsme přizpůsobili už existující službu a zlepšili některé parametry, popisuje vznik T-Mobile televize Zadina, odpovědný za její produktový marketing.

RECENZE: T-Mobile TV – velmi nadějná služba, i když nějakou cestu před sebou ještě má

Jako minimální požadavek na straně zákazníkova připojení komunikuje T-Mobile přípojku o rychlosti pěti megabitů za sekundu. Je samozřejmé, že televize potřebuje stabilnější konektivitu, kdybychom označili za dostatečnou kapacitu třeba tři megabity za sekundu, zákazníci, kteří by byli na hraně, by mohli mít problémy. Jsme relativně krátce po spuštění, reálně jsme odstartovali v květnu a některé věci ještě stále vylepšujeme. Konkrétně na datové náročnosti chceme určitě ještě pracovat, vysvětluje Zadina.

RECENZE: Arris VIP1113 – přijímač připomínající UFO pro službu T-Mobile TV

Co čeká T-Mobile televizi v nejbližší budoucnosti? Postupně doplňujeme programovou nabídku, jen od spuštění jsme postupně přidali na tři desítky programů. Jsme ale limitování českým trhem a diváckým zájmem. Není naším cílem mít stovky a stovky kanálů, ale naši nabídku chceme každopádně doplňovat. Otázkou je exkluzivní content a vlastní tvorba. Tato oblast nás samozřejmě zajímá, ale zatím je předčasné mluvit o konkrétních formátech, plánuje Zadina.

widgety

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

 

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+