Více

V září nejvíce ztrácela Česká televize, naopak dařilo se Nově

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ MĚSÍCE – U mladší cílové skupiny pak z meziročního srovnání vyšla nejlépe Prima.

Meziměsíční vývoj (vs. srpen 2016)

Cílová skupina 15+

Absence sportovních událostí negativně ovlivnila výkon kanálu ČT Sport, který oproti srpnu přišel o 6,36 procenta obecné cílové skupiny. Ztráta postihla i ČT 2, které odepsalo 0,58 procenta. Třetí největší ztrátu pak vykázala Prima Max, když oslabila o 0,44 procenta podílu. Naopak nejlépe si vedla hlavní Nova, které s nástupem podzimu přibylo 5,49 procenta diváků starších patnácti let. Posílila i hlavní Prima, která nabrala 1,57 procenta podílu. O 0,34 procenta se pak navýšil podíl kanálů zastupovaných společností Atmedia.

PŘEDMINULÝ MĚSÍC: Česká televize díky olympiádě předstihla Novu i u mladších diváků

Celkový podíl 28,35 procenta znamenal pro Českou televizi meziměsíční pokles o 7,56 procenta. Naopak Nova svůj podíl navýšila o 5,75 procenta na celkových 30,71 procenta. Dařilo se i Primě, jejíž podíl narostl o 1,42 procenta na konečných 22,02 procenta. Lehkého posílení se dočkaly i kanály TV Barrandov, jejichž celkový podíl činil 7,6 procenta, což oproti srpnu znamená nárůst o 0,24 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů září 2016 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+