Více

V září nejvíc posilovala Nova, na loňský podíl sledovanosti jí ale scházelo pět procentních bodů

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ ZÁŘÍ – Oproti letošnímu srpnu si polepšily pouze hlavní kanály Novy a Primy, dětský kanál Déčko a Prima love. Nova s Primou posilovaly i jako skupiny.

Meziměsíční vývoj (vs. srpen 2015)

Cílová skupina 15+

Nástup do letošní podzimní sezóny se nejvíce podařil hlavnímu kanálu Novy. V průměrném celodenním podílu na publiku starším 15 let si oproti srpnu polepšil o 3,38 procentního bodu na hodnotu 22,17 procenta. Růst pak zaznamenaly už jen tři televizní stanice: hlavní program Primy (+1,03 procentního bodu na 14,57 procenta), dětský kanál Déčko (+0,13 procentního bodu na 1,32 procenta) a Prima love (+0,13 procentního bodu na 2,41 procenta). Všechny ostatní televize klesaly, nejvíc pak ČT 1, která se propadla o 1,50 procentního bodu na podíl 14,98 procenta a začala ji na pozici dvojky trhu ohrožovat Prima. Významný meziměsíční pokles zaznamenala i ČT 2, která přišla o 0,63 procentního bodu a dosáhla podílu 4,41 procenta, a také TV Barrandov, která si pohoršila o 0,62 procentního bodu na hodnotu 5,33 procenta.

MINULÝ MĚSÍC: V srpnu nejvíc posilovala Nova, i jako skupina. Meziročně ale ztrácela nejvíc ze všech

Nova v září stoupala nejvíc i jako skupina. V souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let za všech pět svých volně šířených kanálů poskočila o 2,81 procentního bodu na hodnotu 30,30 procenta a udržela si náskok téměř dvou procentních bodů před Českou televizí (ale kromě hlavního kanálu si všechny její tematické stanice meziměsíčně pohoršily). Ta naopak v září klesla o 2,44 procentního bodu na celkový podíl 28,43 procenta. Vedle skupiny Nova v září stoupala už jen skupina Prima, která si polepšila o rovný jeden procentní bod na hodnotu 21,95 procenta. Poklesu se nevyhnula ani skupina Barrandov, která oproti srpnu přišla o 0,62 procentního bodu a dosáhla souhrnného podílu 6,37 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů září 2015 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+