Více

V únoru si nejlépe vedla Nova, meziměsíčně ztrácela podíl ČT 1

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ ÚNORA – Hlavní kanál Novy si oproti lednu polepšil takřka o dvě procenta, rostl i podíl hlavní Primy. Naopak klesala ČT 1.

Meziměsíční vývoj (vs. leden 2016)

Cílová skupina 15+

Mezi televizními kanály si oproti lednu nejvíce pohoršila ČT 1, která přišla o 1,15 procenta diváků starších patnácti let. Kanály sdružené v rubrice Ostatní meziměsíčně odepsaly 0,73 procenta uvedené divácké skupiny. Tratila i ČT 2, jejíž podíl se zmenšil o 0,41 procenta. Největší nárůst vykázala hlavní Nova, které přibylo 1,89 procenta obecné věkové skupiny. Polepšila si i Prima, její podíl poskočil o 0,86 procenta. Ostatní trendy nebyly tak výrazné.

MINULÝ MĚSÍC: Oproti prosinci oslabila ČT 1, meziročně nejvíce ztrácí Nova

Z pohledu televizních skupin ztratila nejvíce Česká televize, jejíž podíl klesl o 1,69 procenta na celkových 30,28 procenta. Lehce oslabily i kanály skupiny Barrandov, které přišly o 0,14 procenta obecné divácké skupiny a v únoru vykázaly podíl 7,12 procenta. Svůj podíl naopak navýšila Prima, a to o 0,75 procenta na celkových 22,45 procenta. Nejvíce si polepšila skupina Nova, její podíl vzrostl o 1,89 procenta na únorových 28,68 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 1 950 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+