Více

V únoru nejvíc posilovala Nova, krok s ní držela i Nova Cinema. Propadala se ČT 1

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ ÚNORA – V meziročním srovnání s loňským únorem dramaticky padal podíl České televize, která loni přenášela zimní olympijské hry v Soči

Meziměsíční vývoj (vs. leden 2015)

Cílová skupina 15+

Největší nárůst v podílu na sledovanosti, konkrétně v průměrném celodenním podílu na publiku starším 15 let, během února zaznamenal hlavní kanál Novy. Oproti lednu si polepšil o 1,45 procentního bodu na hodnotu 23,67 procenta. Díky atraktivním sportovním přenosům se dařilo i ČT Sport, jejíž podíl narostl o 0,85 procentního bodu na 4,33 procenta. Významný růst zaznamenala také Nova Cinema, konkrétně si přilepšila o 0,63 procentního bodu na únorový podíl 5,16 procenta. Naopak největší měsíční pokles zaznamenala ČT 1, která se oproti lednu propadla o 1,66 procentního bodu na podíl 14,88 procenta. Klesala i TV Barrandov (o 0,71 procentního bodu na 4,17 procenta) a Prima Cool (o 0,36 procentního bodu na 3,07 procenta).

MINULÝ MĚSÍC: V lednu nejvíc klesala ČT 1, meziročně padal hlavní kanál Novy. Prima posiluje u mladých

widgety

Nova si podržela silný růst i jako skupina. V souhrnném celodenním podílu všech pěti svých volně šířených kanálů oproti lednu povýšila o 1,99 procentního bodu na hodnotu 33,25 procenta. Kromě Fandy a Telky, které zaznamenaly mírné propady, rostly všechny její televizní kanály. Nepatrně si polepšila i skupina Prima, jejíž celkový podíl oproti lednu stoupl o dvě setiny procentního bodu na hodnotu 21,00 procenta. Naopak Česká televize jako jediná z „velké trojky“ klesala, a to o 0,91 procentního bodu na hodnotu 29,40 procenta. Kromě Jedničky za to mohla i zpravodajská ČT 24 a částečně i kulturní ČT art a Dvojka. Rekordní růst ČT Sport a mírný nárůst Déčka na tom nemohly nic změnit.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů února 2015 a srovnávací tabulky a grafy v placené sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+