Více

V únoru měla Z1 celkově milion diváků podle peoplemetrů

Digitální zpravodajskou televizi Z1 sledoval v únoru takřka jeden milion diváků. Vyplývá to z výsledků měsíční zprávy peoplemetrového měření, které si stanice objednala u Asociace televizních organizací a společnosti Mediaresearch. Měsíčně si v rámci populace 15+ tuto stanici naladí 943 tisíc diváků.

ČTĚTE DÁLE: Z1 se porovnala s ČT 24 a zjistila, že je u mnoha zpráv rychlejší

Tato čísla peoplemetrového měření jsou o více než 46 procent vyšší, než kolik nám koncem loňského roku ukázal průzkum agentury STEM. Nárůst souvisí s větší znalostí naší stanice ze strany diváků a samozřejmě s rozšiřováním digitálního televizního vysílání. Názor, že digitalizace televizního trhu nebude mít zásadní význam na chování diváků, se ukazuje jako mylný. Tematické stanice už nyní ukrajují z koláče plnoformátových televizí zhruba pětinu. A stejně jako všude ve světě bude tento trend s příchodem dalších stanic jen pokračovat,“ říká Martin Mrnka, generální ředitel Z1.

K TÉMATU: Reakce na komentář DigiZone.cz: Zpravodajství Z1 u diváků boduje

Objem inzerce ve vysílání zpravodajské televize se podle průzkumu TNS MI v únoru 2009 zvýšil téměř dvounásobně v porovnání s lednem. „V únoru dosáhl 8,6 milionu korun, v lednu to bylo 4,8 milionu korun,“ dodala v tiskové zprávě mluvčí Z1 Ivana Dubášová. Nárůst inzerce ve vysílání ale nemusí znamenat i tak výrazný nárůst tržeb. Průzkumy měří hodnotu objemu reklamy podle ceníkových cen.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+