Více

V srpnu nejvíc posilovala Nova, i jako skupina. Meziročně ale ztrácela nejvíc ze všech

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ SRPNA – Lídrem trhu byla i v druhém prázdninovém měsíci Česká televize, ale pouze v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let.

Meziměsíční vývoj (vs. červenec 2015)

Cílová skupina 15+

Největší nárůst v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let v srpnu zaznamenala televize Nova. V porovnání s červencem si polepšila o 1,49 procentního bodu na hodnotu 18,79 procenta, což jí pohodlně stačilo na pozici lídra trhu. Dařilo se ale také hlavnímu kanálu Primy, který si především díky nasazení podzimních novinek polepšil o 0,61 procentního bodu na hodnotu 13,54 procenta. ČT 1 stagnovala, meziměsíčně si pohoršila o jednu setinu procentního bodu na 16,48 procenta. Růst naopak vykázala TV Barrandov, která si připsala 0,49 procentního bodu na srpnových 5,95 procenta. Největší meziměsíční propad zaznamenala ČT 24 (- 0,45 procentního bodu na 4,54 procenta) a poté shodně Nova Cinema a Fanda (oba o 0,38 procentního bodu, Cinema klesla na hodnotu 4,14 procenta, Fanda na 1,36 procenta).

MINULÝ MĚSÍC: Červenec ve znamení silného propadu Novy. Česká televize jako skupina lídrem trhu

V porovnání celých televizních skupin a jejich souhrnných celodenních podílů na dospělém publiku starším 15 let si i v srpnu udržela prvenství Česká televize. A to i přes to, že oproti červenci klesla o 0,65 procentního bodu na hodnotu 30,87 procenta. Mírně klesaly všechny veřejnoprávní kanály až na dětské Déčko, které naopak mírně rostlo. Největší růst ze skupin zaznamenala Nova, která si v součtu pěti svých volně šířených kanálů polepšila o 0,51 procentního bodu na hodnotu 27,49 procenta. Růst přitom vykázal jen hlavní kanál Novy díky návratu seriálů Ulice a Ordinace v růžové zahradě 2, ale i dalších podzimních novinek. Podzimní schéma zvedlo i podíl skupiny Prima, a to o 0,24 procentního bodu na 20,95 procenta. Ještě více si polepšila skupina Barrandov – o 0,48 procentního bodu na 6,99 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů srpna 2015 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+