Hlavní navigace

V sobotu nad milionem diváků s bídou jen Televizní noviny, Poirot porazil Primu

22. 6. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Večer ovládla ČT 1 se svými Zázraky přírody, u mladších diváků vyhrála Nova se snímkem Super 8. Fotbal opět zvedal zájem o ČT Sport.

Prima opět podlehla Poirotovi na ČT 2

Velmi chudou sledovanost zaznamenaly během soboty české televize. Nad hranici milionu dospělých diváků se dostaly jen Televizní noviny na Nově, a to pouze těsně: od půl osmé je sledovalo v průměru 1,080 milionu dospělých, což představovalo 39,93 procenta publika (38,69 procenta ve věku 15 až 54 let). Po osmé hodině večer zvítězila ČT 1, jejíž zábavný pořad Zázraky přírody přitáhl pozornost 599 tisíců dospělých diváků a 19,72 procenta publika. Souběžně vysílaný film Super 8 na Nově zaujal 478 tisíc dospělých a dosáhl podílu 16,02 procenta.

PÁTEČNÍ DATA: ČT 1 bez První republiky klesla v pátek večer o čtvrt milionu diváků

V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let bylo pořadí opačné: Zázraky přírody oslovily 15,72 procenta publika, Super 8 pak 23,95 procenta. Soutěž Máme rádi Česko na hlavním kanálu Primy vidělo od čtvrt na devět 287 tisíc dospělých a 9,41 procenta publika (8,63 procenta ve věku 15 až 54 let). To bylo podstatně méně, než měla premiéra posledního dílu poslední řady seriálu Hercule Poirot na ČT 2, kterou si od osmé večer nenechalo ujít 340 tisíc dospělých a 11,09 procenta publika. Dvojka tento divácký „polštář“ využila u následujícího filmu Joe Kidd, který od 21:40 vidělo 202 tisíc dospělých diváků a 7,54 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (21. 6. 2014)
Graf podílu kanálů (21. 6. 2014)
Graf podílu skupin (21. 6. 2014)

TV Barrandov za sobotu s podílem 6,38 %

Přímý přenos fotbalového zápasu na mistrovství světa mezi Německem a Ghanou sledovalo od 20:50 na ČT Sport 412 tisíc dospělých diváků a 14,16 procenta publika (14,93 procenta ve věku 15 až 54 let). Sportovní kanál ČT za celou sobotu držel v mladší kategorii diváků od 15 do 54 let krok s ČT 1 a Primou, když v této cílové skupině dosáhl celodenního podílu 9,50 procenta (Jednička 9,53 procenta, Prima 9,49 procenta). V prime time ale obě větší televize porazil a s podílem 12,54 procenta se stal v této kategorii druhou nejsledovanější televizí v zemi po hlavním kanálu Novy (dosáhl ale jen poloviny jeho výkonu).

BRAND24

MINULÁ SOBOTA: Velmi vyrovnaná sobota: Zázrakům přírody dýchali na záda Andělé a démoni

Velmi úspěšnou sobotu má za sebou TV Barrandov. Speciální zábavný pořad 50. výročí Sejdeme se na Cibulce sledovalo od 20:10 v průměru 263 tisíc dospělých diváků a 8,57 procenta publika, tedy téměř tolik, co souběžně vysílanou soutěž Máme rádi Česko na Primě. Řádné Sejdeme se na Cibulce od čtvrt na jedenáct zaujalo 182 tisíc dospělých a 7,53 procenta publika. Magazín Exkluziv Kateřiny Brožové vidělo od půl desáté 157 tisíc dospělých diváků, což představovalo 5,31 procenta publika. Za celý den pak Barrandov vykázal silně nadprůměrný podíl 6,38 procenta na dospělém publiku starším 15 let.

Top 10 všechny stanice (21. 6. 2014)
Top 5: ČT1 (21. 6. 2014)
Top 5: ČT2 (21. 6. 2014)
Top 5: ČT24 (21. 6. 2014)
Top 5: ČT sport (21. 6. 2014)
Top 5: ČT :D (21. 6. 2014)
Top 5: ČT art (21. 6. 2014)
Top 5: Nova (21. 6. 2014)
Top 5: Nova Cinema (21. 6. 2014)
Top 5: FANDA (21. 6. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (21. 6. 2014)
Top 5: TELKA (21. 6. 2014)
Top 5: Prima (21. 6. 2014)
Top 5: Prima COOL (21. 6. 2014)
Top 5: Prima love (21. 6. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (21. 6. 2014)
Top 5: TV Barrandov (21. 6. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).