Více

V rámci týdne si vedla nejlépe ČT, u mladšího publika pak Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Nova snížila meziroční ztrátu pod dvě procenta, kromě Barrandova (v 15+) nejvíce stoupl podíl FTV Prima, a to v 15–54.

Mezitýdenní vývoj (vs. 27. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT Sport, který ztratil 5,55 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek ale kompenzovala stanice ČT 2, která si polepšila o 1,58 procenta uvedené cílové skupiny, a také ČT 1, která získala 1,41 procenta obecné divácké skupiny. Kanály sdružené v položce Ostatní přišly o podíl 1,27 procenta a ztrácela i filmová Nova Cinema, a to 0,51 procenta. Naopak o 1,23 procenta všeobecné věkové skupiny posílila hlavní Nova.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prázdniny nesvědčí hlavním kanálům televizních skupin, daří se ČT Sport

CIF16

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která sice kvůli ČT Sport ztrácela o 1,14 procenta, ale celkem oslovila 33,37 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i Nova, jejíž podíl stoupl o 0,8 procenta na celkových 25,86 procenta, a také Prima, u níž dosáhl 20,85 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 1,12 procenta. Vzrostl i podíl skupiny Barrandov, která získala 0,69 procenta a celkem ji sledovalo 8,35 procenta uvedené divácké skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+