Více

V Praze se uskuteční mezinárodní konference o digitalizaci. Cena za účast je astronomická

Více než šedesát tisíc korun budou muset zaplatit zájemci za účast na konferenci Digital TV Central and Eastern Europe, která se bude na konci tohoto měsíce konat v Praze.

Společnost Telenor Satelitte Broadcasting, která je po lucemburské SES druhým nejvýznamnějším hráčem na poli satelitní televize v České republice a na Slovensku, dnes oznámila, že ve dnech 26. až 28. června se v Praze uskuteční 7. výroční konference Digital TV Central and Eastern Europe, a to za účasti odborníků nejen z naší země, ale především z celé Evropy. Pro běžného smrtelníka je ovšem konference nedostupná kvůli ceně, ta dosahuje astronomické výše. Za kompletní pokrytí všech výdajů s ní spojených zaplatí zájemce 2399 euro, tedy v přepočtu více než 60 tisíc Kč.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Video Internet Forum 2012 nahlédne pod pokličku internetových videoték televizí

Z České republiky a Slovenska tu nebudou chybět například generální ředitel Českých Radiokomunikací Kamil Levinský, zakladatel a výkonný ředitel Film Europe Ivan Hronec, projektový manažer Topfun Media Erik Uxa (provozovatel on-line videopůjčovny Topfun), Erika Luzsicza ze společnosti IKO TV Central Europe Czech Republic (kanály Fishing and Hunting, Film+ a MTV Networks) nebo Aleš VeselýTelefóniky Czech Republic. Ze zahraničních odborníků stojí za zmínku například zástupci BBC Worldwide, Turner Broadcasting CEE and Benelux, UPC DTH a řady dalších.

ČTĚTE TAKÉ: Voyo má 30 tisíc předplatitelů, plán 100 tisíc pro letošek zůstává. Chce je i Topfun

Třídenní konference se bude věnovat nejen klasickému (lineárnímu) televiznímu vysílání, ale také nelineárním – on-demand službám (na vyžádání). Zaznít by měly odhady pro trh střední a východní Evropy plus zhodnocení současného stavu. Účastníci by se měli také dozvědět, jak omezit hrozbu nelineárního vysílání a projit ho s tím klasickým. Pro řadu operátorů jde pochopitelně o zajímavou příležitost. Konference se též bude věnovat nelineárním službám z pohledu trhu s reklamou a budoucnosti regionálního vysílání a jeho perspektivám v souvislosti s novými technologiemi.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 12. 6. 2012 12:01

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+