Trochu mě zaráží to absolutně nulové PR, marketing na bodu mrazu. Nebýt UPC, nikdo by o chystaném startu a zařazení nové stanice nevěděl, pan Pařízek nezvedá telefon jelikož je na dovolené a evidentně nemá nikoho, kdo by informace předával za něho. Zase nový program, který by se měl umět správně prodat, ale není to tak. Pak se ale divák už dopředu může ptát - bude tedy tento nový kanál oblíbený? Nebýt serveru DigiZone (obecně), tak dobrých 75% informací o vzniku nových stanic, o přesunu pozic na jiné frekvence, zákulicní vyjednávání o vstupu nových hráčů a pod. - toto bychom si bez DigiZone je cucali z prstu....což normální přeci není.
Bohužel jsme opět u toho, že nikdo nic neví. Ani pařízkovci ani my diváci.
Nevím na co má ten svůj web když tam nic není :-/ Mohl by tam popravdě psát co je za problém, co je v plánu, kdy je výluka apod. Info o firmě "kdo jsme co jsme" myslím nikoho nezajímá. Diváka zajímá přeci především signál kdy bude, odkud bude a na jakém kanále bude, jaký výkon cca bude.
Zvláštní že titulovaný člověk tohleto neví a že to neřeší. To je fakt smutný.