Více

V lednu nejvíc klesala ČT 1, meziročně padal hlavní kanál Novy. Prima posiluje u mladých

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ LEDNA – Oproti prosinci si nejvíce polepšila skupina Nova, loňských lednových výsledků ale nedosáhla. Vedle hlavního kanálu mírně klesal i Fanda.

Meziměsíční vývoj (vs. prosinec 2014)

Cílová skupina 15+

Hlavní kanál skupiny Nova dosáhl v lednu oproti prosinci největšího růstu v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let. Polepšil si o 1,43 procentního bodu na hodnotu 22,22 procenta, přičemž si s velkým náskokem udržel pozici nejsledovanějším televize v zemi. Dobře se dařilo i ČT Sport, která posílila o 1,13 procentního bodu na podíl 3,48 procenta, a také zpravodajské ČT 24, která zaznamenala růst o 0,36 procentního bodu na hodnotu 4,20 procenta. Naopak největší pokles v lednu zaznamenala ČT 1, která se oproti prosinci propadla o 2,02 procentního bodu na 16,54 procenta. Výrazně si pohoršilo i mediazastupitelství Atmedia, které od Nového roku přišlo o hudební kanály Óčko. Jeho podíl klesl o 0,90 procentního bodu na 3,34 procenta (samostatné Óčko a Óčko Gold v lednu vykázaly průměrný denní podíl 0,72 procenta).

PROSINCOVÁ DATA: Nova v prosinci prohrála boj o diváky s Českou televizí. Meziročně nejvíc stoupala Prima

Z celých televizních skupin v lednu těsně zvítězila skupina Nova. V souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku za všech pět svých volně šířených kanálů dosáhla hodnoty 31,26 procenta, což bylo o 1,15 procentního bodu více než v prosinci. O necelý procentní bod za ní skončila Česká televize, která se meziměsíčně propadla o 0,80 procentního bodu na hodnotu 30,31 procenta. Kromě Jedničky klesala i Dvojka, Déčko a Art, ale ne tak výrazně jako hlavní program ČT. Mírný nárůst oproti prosinci zaznamenala skupina Prima, jejíž souhrnný podíl stoupl o 0,12 procentního bodu na celkových 20,98 procenta. Pomohla jí zejména Prima Zoom, která posílila o 0,26 procentního odu na 2,15 procenta a dostala se nad hodnotu Primy love.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů ledna 2015 a srovnávací tabulky a grafy v placené sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+