Více

V lednu klesaly podíly jen České televizi, Barrandov se vrátil nad osm procent

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ MĚSÍCE – V meziměsíčním srovnání se nedařilo pouze programům České televize, u mladší cílové skupiny si naopak polepšily kanály Novy.

Meziměsíční vývoj (vs. prosinec 2016)

Cílová skupina 15+

Nejvýraznější úbytek vykázala oproti prosinci ČT1, které ubylo 2,87 procenta obecné cílové skupiny. Mírně oslabilo i hudební Óčko, konkrétně o 0,17 procenta, a ČT2, která přišla o 0,14 procenta. Naopak dařilo se ČT sport, která si meziměsíčně polepšila o 1,17 procenta. Nárůstu se dočkala i hlavní Prima, která posílila o 0,38 procenta, a Fanda, který poslední měsíc své existence zakončil se zlepšením o 0,37 procenta.

MINULÝ MĚSÍC: V prosinci se dařilo České televizi a konkrétně programu ČT1

Mezi televizními skupinami se úbytku dočkala jen Česká televize, jejíž podíl 31,24 procenta znamenal oproti prosinci minus 1,64 procenta. Naopak Prima si s podílem 20,28 procenta polepšila o 0,65 procenta. Dařilo se i kanálům TV Barrandov, které celkem oslovily 8,05 procenta, tedy o 0,4 procenta více než v prosinci. Nova svůj podíl navýšila o 0,31 procenta a její celkový podíl tak činil 29,2 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů, srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+