Více

V březnu proteklo online reklamou více než půl miliardy korun

Letos v březnu využili zadavatelé reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 507 milionů korun, což meziměsíčně představuje čtrnáctiprocentní nárůst.

Nárůst se neprojevil pouze meziměsíčně, ale také v meziročním srovnání – zde došlo k nárůstu o devět procent. Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil provozovatel pracovních portálů LMC, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,2 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 17,5 milionů korun internetový obchodník Alza.cz a za ním následovala společnost Porsche Česká republika, která využila reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 467 milionů korun. Citované údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.


Autor: Nielsen Admosphere

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+