Více

V 19. týdnu zájem o MS v hokeji poklesl

V minulém týdnu byla v prime-timu, tedy hlavním vysílacím čase (19 – 23 hodin), nejsledovanější komerční televize Nova, která si ukrojila z koláče 42.2 % všech diváků sedících v tu dobu u obrazovky, což je vzestup oproti minulému týdnu, kdy to bylo „pouze“ 39.84 %. Vyplývá to z elektronického měření ATO – Mediaresearch. Na druhém místě se umístila ČT1 s 22.18 %, která si oproti minule polepšila o půl procenta, kdy měla 21.6 %. Komerční dvojka, televize Prima, se téměř nehýbla z místa. V 18. týdnu měla 15.43 %, nyní 15.74 %. Okolo deseti procent se pohybovala ČT2, ale oproti minulému týdnu, kdy začalo hokejové mistrovství světa a měla 12.08 %, dosáhla teď pouze k 9.34 %.

Na dalších pozicích se umísily ČT24 (0.87 %), ČT4 Sport (0.56 %) a Nova Cinema (0.34 %). Kategorie Ostatní si z koláče sledovanosti ukrojila 8.77 %. Nejsledovanějším pořadem byly v minulém týdnu pondělní „novácké“ Televizní noviny s podílem 28.2 %. ČT1 měla nejsledovanější páteční talk-show Uvolněte se, prosím (13.3 %), Prima úterní Velmi křehké vztahy II (11.5 %) a ČT2 nejvíce zaujala opět hokejovým zápasem, tentokrát duelem Česko – Bělorusko (8.0 %). Oproti minulému výsledku si však pohoršila témět o čtyři procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+