Více

Ústavní soud zamítl stížnost Primy týkající se odpojování regionů

Spor televize Prima a regionálních studií sdružených pod značkou RTA musel řešit až Ústavní soud. Prima se obrátila na soud se stížností, že ji Rada pro rozhlasové a televizní vysílání nechce umožnit jednostranné určení vysílacích oken, v rámci kterých se můžou regionální televize „odpojit“ a vysílat samostatný program. Spor je ještě z dob, kdy se Prima nedokázala dohodnout se sítí RTA a regionální studia pod touto značkou vysílala odpojovaný program po dobu tří hodin denně, čímž narušovala kontinuální průběh programu Primy.

RRTV v lednu 2007 rozhodla, že nelze bez souhlasu regionálních provozovatelů Primě vyhovět a jednostranně změnit připojovací časy na sdílených kmitočtech. Prima se následně obrátila na Ústavní soud, který stížnost zamítl jako neopodstatněnou. Po zvážení okolností předložené věci dospěl Ústavní soud k závěru, že podaná ústavní stížnost je zjevně neopodstatněná, uvádí ve rozhodnutí soudu předsedkyně senátu Ústavního soudu Vlasta Formánková, napsal server Česká média.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 9. 2009 0:16

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+