Více

UPC přišla v pololetí o pět tisíc zákazníků kabelovky, stejný počet jí ale přibyl u satelitu

UVNITŘ TABULKA A DOKUMENT Největší poskytovatel kabelové televize v Česku poprvé zaznamenal mezikvartální pokles zájmu o digitální kabelovou televizi

Pět tisíc zákazníků kabelové televize, ať už digitální nebo analogové, ztratila ve druhém čtvrtletí letošního roku největší česká kabelová společnost UPC. Vyplývá to z oficiální zprávy o hospodaření její mateřské společnosti Liberty Global za druhý letošní kvartál. UPC vůbec poprvé mezi kvartály klesl nejen počet předplatitelů analogové kabelové televize, ale také její digitální nástupkyně. Naopak zájem o satelitní službu freeSat by UPC Direct stále roste.

DOKUMENT: Hospodářské výsledky UPC Holding za 2. čtvrtletí 2012 (PDF, 474,1 kB)

Digitální kabelovou televizi UPC si ke konci prvního pololetí předplácelo 418 500 zákazníků, což je o 3 600 méně než ke konci prvního letošního čtvrtletí. Analogovou kabelovou televizi od UPC mělo 74 700 domácností, o 1 500 méně než ke konci prvního kvartálu. Celkově si tak služby kabelové televize mezi prvním a druhým čtvrtletím pohoršily o 5 100 zákazníků, z 498 300 ke konci března na 493 200 ke konci června.

letni_akce

TABULKA: Vývoj počtu zákazníků společností UPC Česká republika a UPC DTH od roku 2008

Úbytek zákazníků kabelové televize ale skupině vykompenzoval nárůst zájmu o satelitní službu freeSat by UPC Direct, i když tu provozuje jiná organizační složka skupiny UPC. Satelitní UPC si ke konci prvního pololetí předplácelo 90 600 zákazníků, což je o 5 000 více než ke konci prvního čtvrtletí. freeSat se tak přiblížil číslům původního UPC Direct z předloňského léta. Celkově si videoslužby od UPC (kabelovka + satelit) mezikvartálně pohoršily jen o 100 zákazníků – z 583 900 na 583 800.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+