Pozitivní zprávy pro vlastníka operátora UPC Česká republika, společnost Liberty Global, nevyplývají z výsledků hospodaření, které byly zveřejněny včera po třiadvacáté hodině středoevropského času. UPC klesal nadále nejen počet zákazníků kabelové, ale také satelitní televize. Společnost UPC Česká republika evidovala na konci prvního kvartálu letošního roku 376.200 zákazníků digitální nabídky (DVB-C), což je pokles o rovných tři tisíce domácností. Přibližně stejný pokles zaznamenala firma i v kvartálu předchozím.
K TÉMATU: Počet zákazníků digitální kabelovky UPC klesl pod 400 tisíc, freeSAT mírně narostl
UPC narostl naopak počet zákazníků analogové kabelové televize. Ten se zvýšil z hodnoty 81.600 na 83.700. Jde tedy o navýšení o více než dva tisíce klientů. Teoretický zásah domácností připojených ke službám UPC se opět zvýšil. Zatímco v posledním kvartálu roku 2013 dosáhl hodnoty 1.359.400, na konci prvního čtvrtletí 2014 to bylo 1.360.900. Jde tak o nárůst o půl druhého tisíce domácností. Jak již bylo řečeno, klesl i zájem o satelitní televizi freeSAT. Ta v prvním kvartálu přišla o téměř čtyři tisíce zákazníků. Měla jich 103 tisíc.