Hlavní navigace

Předplacené karty UPC Direct s HBO vyjdou levněji než Digi TV

12. 5. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
12. 5. 2008

Satelitní služba UPC Direct uvedla na trh dva druhy ročních předplatitelských kuponů pro programové nabídky „Rodina“ a „Rodina + HBO“, které snižují měsíční poplatek za příjem této služby téměř na polovinu. Zatímco nyní zákazník zaplatí za příjem balíčku „Rodina“ 689 korun měsíčně a za nabídku „Rodina + HBO“ dokonce 1 188 korun měsíčně, prostřednictvím předplacených karet vyjdou na 350, respektive 499 korun měsíčně.

Předplacené karty mají, stejně jako třeba tramvajenky, pro zákazníka řadu výhod, říká generální ředitel UPC Václav Bartoň. Zákazník totiž nemusí – na rozdíl od dřívějška – o sobě uvádět žádné údaje a sepisovat na prodejně smlouvu o poskytování služeb, nechodí mu žádné účty a neplatí žádný měsíční paušál. Karta je přenosná, platná na celém území České republiky a lze si ji aktivovat až tehdy, kdy se to hodí. Karta není ani vázána na zapůjčení satelitního přijímače od UPC – kdokoliv ji může využívat ve všech vhodných satelitních set top boxech, které má k dispozici.

Jedinou nevýhodou předplacených karet je fakt, že UPC Direct nabízí pouze jednorázové roční předplatné. Zájemci o balíček „Rodina“ tak zaplatí 4 200 korun a diváci nabídky „Rodina + HBO“, která obsahuje kromě programů základní nabídky také prémiové filmové kanály HBO, HBO 2, HBO Comedy a Cinemax, dokonce 5 988 korun. UPC ale upozorňuje, že cena karty pro rozšířenou nabídku je „více než konkurenční“, protože je levnější než u služby Digi TV.

POROVNEJTE: Programové nabídky a ceníky českých satelitních platforem

Obdobná nabídka např. u další satelitní platformy Digi TV je totiž dražší o 1 Kč (500 Kč měsíčně) a zbývající, na první pohled o něco levnější, placené satelitní služby zase nabízejí méně než polovinu (až deset oproti až dvaceti šesti) placených televizních programů z nabídky UPC, vysvětluje mluvčí firmy František Malina. Platnosti karty je možné po uplynutí doby aktivace prodloužit prostřednictvím klientského centra UPC.

BRAND24

Pokud zákazník při pořízení předplacené karty zanechá na sebe kontakt, bude mu společností přibližně 14 dní před vypršením předplaceného období telefonicky nabídnuto pokračování předplatného, upřesnil Malina. Pro příjem UPC Direct přes předplacené karty je nutný vlastní satelitní přijímač kompatibiln í s dekódovacím systémem Cryptoworks.

Slevy na satelitní službu UPC Direct přichází krátce poté, co UPC oznámila počty klientů jednotlivých služeb za letošní první čtvrtletí. UPC Direct opět ztratil část zákazníků, nyní jej v České republice využívá 122 900 domácností. Naopak konkurenčním satelitním platformám Digi TV a CS Link zákazníci přibývají.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).