Více

UPC Direct stále ztrácí zákazníky, nyní jich má necelých 120 tisíc

Placené satelitní platformě UPC Direct stále ubývají zákazníci. Ke konci druhého čtvrtletí letošního roku jich měla 119 900, což je o tři tisíce méně než ke konci prvního čtvrtletí. Potvrzuje se tak dlouhodobější trend odchodu zákazníků této služby ke konkurenci. Na Slovensku a v Maďarsku, kde UPC Direct rovněž působí, naopak počet jeho předplatitelů mírně narostl. Vyplývá to ze zveřejněných hospodářských výsledků společnosti Liberty Global, majitele firmy UPC.

K TÉMATU: Prognóza: Na konci roku bude v ČR přes milion satelitních domácností

Ve všech třech zemích dohromady měla platforma UPC Direct na konci prvního pololetí letošního roku 323 400 zákazníků. Na Slovensku jich bylo 30 tisíc (růst o stovku abonentů), v Maďarsku 173 500 (růst o pět set klientů). Ve všech třech sledovaných zemích UPC výrazně konkuruje levnější satelitní platforma Digi TV, která už stačila UPC Direct v počtu zákazníků předběhnout.

UPC nabízí placenou satelitní televizi také v Rumunsku, ale ne pod značkou UPC Direct, nýbrž Focus Sat. Tuto platformu si koncem druhého čtvrtletí 2008 předplácelo 130 tisíc zákazníků, což bylo o 5 300 více než ke konci prvního letošního kvartálu.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+