Více

Ulice příliš Televizním novinám nepomohla, stále jsou hluboko pod úrovní ledna 2014

UVNITŘ GRAFY – Meziroční propad hlavních zpráv Novy o půl milionu diváků z prvního lednového týdne se „zmenšil“ na 300 tisíc diváků. Konkurenční relace Primy a ČT se drží na svém.

Dva miliony diváků? Pro TN nedosažitelná meta

Průměrně o 272 tisíc dospělých diváků méně než v loňském roce měly v uplynulém týdnu Televizní noviny, hlavní zpravodajská relace televize Nova. Přitom šlo o první týden, kdy jim letos „pomáhal“ seriál Ulice, který se na obrazovku Novy vrátil po krátké přestávce minulé pondělí 12. ledna. Nejsledovanější česká televize loni návrat Ulice uspíšila a začala ji vysílat už 2. ledna, což se projevilo ve velkém meziročním propadu Televizních novin v prvních deseti lednových dnech letošního roku, kdy ztrácely na úroveň začátku roku 2014 průměrně půl milionu diváků. Z grafů, které si nechal server DigiZone.cz zpracovat z dat loňské a letošní sledovanosti Televizních novin za prvních 17 lednových dní ale vyplývá, že trend poklesu letos nezachránila ani Ulice. Jen ho zmírnila.

Zatímco loni se v druhém lednovém týdnu Televizní noviny pravidelně dostávaly nad hranici dvou milionů dospělých diváků, letos se jim to zatím nepodařilo ani jednou. A meziroční rozdíly sledovanosti hlavních zpráv Novy jsou některé dny opravdu propastné. Například i po návratu Ulice se minulý pátek 16. ledna dostaly Televizní noviny o 559 tisíc dospělých diváků níž než v ten samý den loni (letos 1,614 milionu diváků, loni 2,173 milionu). Vůbec největší rozdíl pak dosud TN zaznamenaly 3. ledna, kdy je vidělo o 569 tisíc dospělých diváků méně než v ten samý den roku 2014 (v tomto případě ale srovnáváme loňské zprávy, před kterými Nova vysílala Ulici, s letošními, kterým Ulice předskokana nedělala).

 



Celý článek včetně podrobných srovnávacích grafů čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+