Více

Účastníci zájezdu srazili sledovanost Všechnopárty pod milion diváků, přesto v pátek zvítězila

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Přírodovědný dokument BBC o medvědech grizzly oslovil téměř tolik diváků jako hlavní večerní film na televizi Prima.

Znamení koně se proti Nově drželo

Hlavnímu kanálu Novy se daří o pátečních večerech narušovat českými filmy nadvládu ČT 1. Tentokrát komedií Účastníci zájezdu srazila sledovanost dlouhodobě nejúspěšnějšího pátečního formátu na českých obrazovkách, talk show Všechnopárty, pod milion diváků. Pořad Karla Šípa, který šel současně s částí filmu na Nově, ale na absolutní počet diváků zvítězil. Od půl desáté večer jej sledovalo v průměru 923 tisíc dospělých diváků a 28,07 procenta publika (ale jen 15,12 procenta ve věku 15 až 54 let). Účastníky zájezdu si od 20:20 na Nově nenechalo ujít 904 tisíc dospělých a 26,82 procenta publika. V kategorii od 15 do 54 let film vidělo 34,41 procenta diváků u televizních obrazovek.

ČTVRTEČNÍ DATA: TV Barrandov si oproti minulému týdnu polepšila, porazila ji ale i Dvojka

Poměrně slušný výsledek proti Účastníkům zájezdu uhrál seriál Znamení koně II na Jedničce. Od osmé večer jej vidělo v průměru 702 tisíc dospělých diváků a 18,75 procenta publika (14,18 procenta ve věku 15 až 54 let). Film Mistrovský plán na Primě oslovil od čtvrt na devět jen 309 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo devíti procentům publika (12 procentům ve věku 15 až 54 let). Stejnému výkonu se blížila ČT 2 svým hlavním večerním dokumentem Medvědi grizzly na Aljašce, který si od osmé večer nenechalo ujít 259 tisíc dospělých diváků a 6,92 procenta publika. Nad 200 tisící diváky se udržel i následný seriál Pan Selfridge III, jenž od deváté večer zaujal 206 tisíc dospělých a 5,78 procenta publika.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+