Více

Týden rekordů: podíl Barrandova přes 5%, Nova Cinema nad 4%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zájem diváků o menší digitální televize během léta trvá a dokonce stoupá. Dvě z nich, televize Barrandov a Nova Cinema, minulý týden dokonce dosáhly dalších týdenních rekordů. Barrandov poprvé v celodenním podílu na dospělém publiku překročil hranici pěti procent a Nova Cinema ve stejné „disciplíně“ poposkočila nad čtyři procenta. V hlavním vysílacím čase dokonce Barrandov po delší době porazila.

Barrandov si minulý týden po celý den ladilo průměrně 5,10 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,40 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Barrandovu se opět podařilo předstihnout druhý program České televize a stát se čtvrtou nejsledovanější českou televizí. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale jeho podíl klesl na průměrných 4,71 procenta a těsně jej porazila Nova Cinema.

Novu Cinema upřednostňovalo po celý den v průměru 4,26 procenta dospělého publika, což je o 0,76 procentního bodu více než minule. Během prime time si Nova Cinema polepšila až na průměrných 4,73 procenta a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí. Mírně si polepšil i hlavní program Novy. V celodenních číslech o pět setin procentního bodu na 28,41 procenta, v hlavních večerních časech až na 30,51 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Přes nepatrný pokles se dařilo i Primě. Její hlavní program sledovalo po celý den průměrně 17,16 procenta dospělého publika, jen o jednu setinu procentního bodu méně než v předminulém týdnu. A stejně jako minule, i tentokrát si Prima polepšila ve večerních časech: tentokrát na hodnotu 17,53 procenta. Větší pokles postihnul Primu Cool, která v denních číslech spadla o 0,25 procentního bodu na hodnotu 2,88 procenta. Během prime time si ještě mírně pohoršila na 2,75 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

České televizi se dařilo s původními analogovými programy. ČT 1 si v denních číslech polepšila o dvě setiny procentního bodu na 18,84 procenta a v hlavním vysílacím čase dosáhla poměrně vysokého průměrného podílu 21,75 procenta. Posilovala také ČT 2, kterou po celý den sledovalo v průměru 4,90 procenta dospělého publika – o 0,20 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech ale podíl Dvojky klesnul na průměrných 4,49 procenta.

Poklesů se dočkaly čistě digitální programy ČT. Zpravodajskou ČT 24 sledovalo po celý den v průměru 3,58 procenta dospělého publika, což je o 0,29 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech její podíl tradičně ještě klesl, tentokrát na hodnotu 2,09 procenta. Sportovní ČT 4 upřednostňovalo po celý den 2,08 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To představuje mezitýdenní pokles o 0,33 procentního bodu. Během prime time dosáhla ČT 4 podílu 2,28 procenta.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,61 procenta, což je o 0,11 procentního bodu méně než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,87 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 10,18 procenta, což je o 0,43 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 7,28 procenta.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 7. 2010 16:06

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+