Více

Týden rekordů: podíl Barrandova přes 5%, Nova Cinema nad 4%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zájem diváků o menší digitální televize během léta trvá a dokonce stoupá. Dvě z nich, televize Barrandov a Nova Cinema, minulý týden dokonce dosáhly dalších týdenních rekordů. Barrandov poprvé v celodenním podílu na dospělém publiku překročil hranici pěti procent a Nova Cinema ve stejné „disciplíně“ poposkočila nad čtyři procenta. V hlavním vysílacím čase dokonce Barrandov po delší době porazila.

Barrandov si minulý týden po celý den ladilo průměrně 5,10 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,40 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Barrandovu se opět podařilo předstihnout druhý program České televize a stát se čtvrtou nejsledovanější českou televizí. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale jeho podíl klesl na průměrných 4,71 procenta a těsně jej porazila Nova Cinema.

Novu Cinema upřednostňovalo po celý den v průměru 4,26 procenta dospělého publika, což je o 0,76 procentního bodu více než minule. Během prime time si Nova Cinema polepšila až na průměrných 4,73 procenta a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí. Mírně si polepšil i hlavní program Novy. V celodenních číslech o pět setin procentního bodu na 28,41 procenta, v hlavních večerních časech až na 30,51 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Přes nepatrný pokles se dařilo i Primě. Její hlavní program sledovalo po celý den průměrně 17,16 procenta dospělého publika, jen o jednu setinu procentního bodu méně než v předminulém týdnu. A stejně jako minule, i tentokrát si Prima polepšila ve večerních časech: tentokrát na hodnotu 17,53 procenta. Větší pokles postihnul Primu Cool, která v denních číslech spadla o 0,25 procentního bodu na hodnotu 2,88 procenta. Během prime time si ještě mírně pohoršila na 2,75 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

České televizi se dařilo s původními analogovými programy. ČT 1 si v denních číslech polepšila o dvě setiny procentního bodu na 18,84 procenta a v hlavním vysílacím čase dosáhla poměrně vysokého průměrného podílu 21,75 procenta. Posilovala také ČT 2, kterou po celý den sledovalo v průměru 4,90 procenta dospělého publika – o 0,20 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech ale podíl Dvojky klesnul na průměrných 4,49 procenta.

CIF17

Poklesů se dočkaly čistě digitální programy ČT. Zpravodajskou ČT 24 sledovalo po celý den v průměru 3,58 procenta dospělého publika, což je o 0,29 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech její podíl tradičně ještě klesl, tentokrát na hodnotu 2,09 procenta. Sportovní ČT 4 upřednostňovalo po celý den 2,08 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To představuje mezitýdenní pokles o 0,33 procentního bodu. Během prime time dosáhla ČT 4 podílu 2,28 procenta.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,61 procenta, což je o 0,11 procentního bodu méně než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,87 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 10,18 procenta, což je o 0,43 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 7,28 procenta.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 7. 2010 16:06

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+