Více

Týden bohatý na události nejvíc zvedl sledovanost ČT 24, jako skupina rostla pouze Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Hlavní kanál Primy se v průměrném celodenním podílu na mladším publiku od 15 do 54 let téměř vyrovnal výkonu ČT 1.

Mezitýdenní vývoj (vs. 12. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Vyšetřování tragické nehody Airbusu německé nízkonákladové společnosti Germanwings, průjezd kolony amerických vojáků Českou republikou i návrat dvou unesených Češek z Pákistánu po víc než dvou letech minulý týden rekordně zvedly sledovanost zpravodajského kanálu ČT 24. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku si polepšil nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry, konkrétně o 1,27 procentního bodu na hodnotu 5,05 procenta. Dařilo se ale také Nově Cinema, jejíž podíl vzrostl o 0,31 procentního bodu na 4,54 procenta. Naopak poklesy zaznamenaly veřejnoprávní programy ČT 1 (o 0,70 procentního bodu na podíl 14,64 procenta), ČT Sport (o 0,55 procentního bodu na 3,53 procenta) a ČT 2 (o 0,37 procentního bodu na 4,22 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Nova si polepšila nejvíc z českých televizí, jako skupina ji v růstu předběhla Prima

widgety

Právě poklesy tří zmiňovaných programů ČT vedly k celkovému mezitýdennímu poklesu České televize, která si v porovnání s předminulým týdnem jako celek v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku pohoršila o 0,34 procentního bodu na hodnotu 29,08 procenta. Naopak růst zaznamenala skupina Nova, jejíž podíl narostl o 0,99 procentního bodu na hodnotu 34,13 procenta. V jejím případě se na růstu nejvíce podílela Nova Cinema a Smíchov. Skupina Prima zaznamenala mezitýdenní pokles o 0,26 procentního bodu na hodnotu 21,58 procenta, přičemž všechny čtyři programy Primy zaznamenaly mezitýdenní pokles, i když u Primy love a Primy Zoom šlo jen o jednu setinu procentního bodu.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+