Více

TV Pětka hned první den měření atakovala jednoprocentní podíl na trhu: 0,94 %

UVNITŘ GRAF Od soboty je Pětka zařazena do denních reportů televizní sledovanosti od Asociace televizních organizací (ATO). Hned první den oslovila 0,94 procenta dospělého publika.

Téměř jedno procento publika zaujala nová zábavná televize Pětka v sobotu 1. prosince, tedy v první den, kdy vstoupila naostro do peoplemetrů a její data začala reportovat Asociace televizních organizací (ATO). Za celý den dosáhla podílu 0,94 procenta u publika staršího 15 let a 0,90 procenta u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou Pětka prodává reklamu. Informoval o tom Petr Majerik, generální ředitel agentury Atmedia, která Pětku zastupuje při prodeji reklamních časů.

K TÉMATU: Bude Pětka nejkratším televizním projektem v české historii?

“Z výsledků TV metrového měření od ATO/Mediaresearch vyplývá, že TV Pětka dosáhla za první prosincovou sobotu, od kdy je její sledovanost oficiálně měřena na denní bázi, v nákupní cílové skupině 15–54 podílu na sledovanosti 0,90 procenta. Vysokého podílu dosáhla Pětka pouhých šest týdnů od svého startu i v cílové skupině 15+ (0,94 procenta), a u mladé cílové skupiny 15–34 dokonce pokořila jednoprocentní hranici s podílem na sledovanosti 1,03 procenta,” uvedl Majerik.

Pětka přispěla i k rekordnímu růstu podílu stanic zastupovaných agenturou Atmedia, mezi něž patří i hudební kanál Óčko či filmový CS Film. “Celková kumulovaná sledovanost stanic zastupovaných Atmedií v cílové skupině 15–54 představuje 4,00 procenta,” dodal Majerik.

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 12. 2012 7:56

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+