Podzimní imageovou kampaň, která bude spojena s nasazením nového programového schématu, spustí od 1. září pražská regionální TV Metropol. Objeví se ve všech mediatypech, ale především v tisku a na internetu, kde výrazně působí vlastník stanice, vydavatelství Mladá fronta. „Při kreativním konceptu kampaně jsme vycházeli ze základní myšlenky: televize Metropol TV je pražská televize, která je o Praze a je pro Prahu a její obyvatele. Praha je jedinečným místem pro život, je středem dění a rozvíjejícím se centrem kultury. Praha, jednoduše symbolicky vyjádřeno, letí,“ uvedl Karel Polcar, ředitel společnosti MF TV, která vlastní vysílací licenci TV Metropol.
K TÉMATU: Pražská TV Metropol změnila logo a nasadila novou grafiku
Mladá fronta si kampaň vytvořila sama in house, jejímu autory jsou Jiří Haramul a Ludvík Franc, bývalí manažeři zaniklé televize Pětka. „Jsme televize a každý den pracujeme s pohyblivými obrázky, proto i vizuální pojetí kampaně pracuje s pohybem. On-air část kampaně představuje naše moderátory a pořady televize Metropol TV. V off-air části kampaně, kde je základem OOH kampaň, jsou použity výrazné vizuály Prahy, kterým dominují naši moderátoři vznášející se nad jednotlivými typickými místy metropole. Tato část kampaně se pak prolíná do dalších mediatypů,“ přiblížil šéf marketingu TV Metropol Jiří Haramul.