Hlavní navigace

TV Metropol spustí k 1. září imageovou kampaň k novému podzimnímu schématu

27. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GALERIE – Inzeráty se objeví především v tištěných titulech a na webech vydavatelství Mladá fronta, které je vlastníkem této televize, ale i ve formě venkovní reklamy v Praze

Podzimní imageovou kampaň, která bude spojena s nasazením nového programového schématu, spustí od 1. září pražská regionální TV Metropol. Objeví se ve všech mediatypech, ale především v tisku a na internetu, kde výrazně působí vlastník stanice, vydavatelství Mladá fronta. „Při kreativním konceptu kampaně jsme vycházeli ze základní myšlenky: televize Metropol TV je pražská televize, která je o Praze a je pro Prahu a její obyvatele. Praha je jedinečným místem pro život, je středem dění a rozvíjejícím se centrem kultury. Praha, jednoduše symbolicky vyjádřeno, letí,“ uvedl Karel Polcar, ředitel společnosti MF TV, která vlastní vysílací licenci TV Metropol.

BRAND24

K TÉMATU: Pražská TV Metropol změnila logo a nasadila novou grafiku

Mladá fronta si kampaň vytvořila sama in house, jejímu autory jsou Jiří Haramul Ludvík Franc, bývalí manažeři zaniklé televize Pětka. „Jsme televize a každý den pracujeme s pohyblivými obrázky, proto i vizuální pojetí kampaně pracuje s pohybem. On-air část kampaně představuje naše moderátory a pořady televize Metropol TV. V off-air části kampaně, kde je základem OOH kampaň, jsou použity výrazné vizuály Prahy, kterým dominují naši moderátoři vznášející se nad jednotlivými typickými místy metropole. Tato část kampaně se pak prolíná do dalších mediatypů,“ přiblížil šéf marketingu TV Metropol Jiří Haramul.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).