Více

TV Barrandov v březnu prodala dvacetinu reklamních časů oproti Nově

Dvacetkrát méně reklamního prostoru, tzv. gross rating point (GRP) – procentních bodů sledovanosti, prodala v březnu oproti největší tuzemské televizi Nova digitální plnoformátová televize Barrandov. Uvádí to týdeník Marketing a Media, podle něhož se počet odvysílaných GRP na Barrandově v březnu blížil číslu 2 900, což bylo přibližně 5,5 procenta prodané reklamní kapacity TV Nova a 9 procent reklamního prostoru Primy.

K TÉMATU: Proč je reklama v televizi hlasitější než ostatní program?

Meziročně všechny pozemně šířené televize snížily počet prodaných GRP za březen o jedno procento (v monitoringu ovšem chybí Z1 a televize Public). Nejvíce propadla Česká televize, která prodala o 16 procent GRP méně než loni v březnu. Nova oproti březnu 2009 prodala o 10 procent GRP méně. Při započítání Novy Cinema činil pokles 8 procent.

Oproti tomu Prima, které vytrvale klesá sledovanost, si meziročně polepšila a letos v březnu prodala o dvě procenta GRP více než před rokem. Společně s Primou Cool pak počet prodaných GRP meziročně zvýšila o 6 procent. GRP představuje jedno procento všech diváků ve zvolené cílové skupině. U diváků starších patnácti let to představuje číslo 88 200 lidí.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 4. 2010 15:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+