Více

TV Barrandov stále patří Třineckým železárnám, nikoli Jaromíru Soukupovi

Rada pro vysílání chtěla pokutovat TV Barrandov kvůli změně vlastníka bez vyžádání předběžného souhlasu. Nakonec se ukázalo, že k převodu televize ještě nedošlo.

Vysoká pokuta hrozila televizi Barrandov za to, že dopředu neoznámila Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) změnu vlastníka. Už začátkem září stanice oznámila, že ji přebírá vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa, načež se změnilo celé vedení Barrandova. Když se však vysílací rada proti postupu televize ohradila, ukázalo se, že k převodu většinového podílu licencované společnosti Barrandov Televizní Studio ještě nedošlo a TV Barrandov tak stále patří společnosti Moravia Steel Tomáše Chrenka.

K TÉMATU: TV Barrandov mění majitele, od Tomáše Chrenka ji kupuje Jaromír Soukup

„Rada se seznámila s vysvětlením podaným provozovatelem Barrandov Televizní Studio a.s., ve věci prodeje 99,7 procenta akcií ve společnosti provozovatele bez předchozího souhlasu Rady a v možném rozporu s § 21 odst. 7 zákona č. 231/2001 Sb., s tím, že provozovatel uvedl, že k žádným z uvedených změn ve společnosti nedošlo a dle aktuálního seznamu akcionářů je vlastníkem 99,7 procenta akcií stále společnost Moravia Steel a.s.,” uvedla RRTV v tiskové zprávě ze svého aktuálního zasedání.

ČTĚTE TAKÉ: „Stará parta“ z ČT na Barrandově: Kvapil generálním a Žádník výkonným ředitelem

Empresa Media přitom už považuje TV Barrandov za součást svého portfolia a připravuje společné projekty se svými tištěnými tituly, časopisy Týden, Instinkt a Sedmička. Na zpravodajském webu Týden.cz navíc spoustilo speciální mediální sekci Mediamania, jejímž prostřednictvím komunikuje exkluzivní informace o TV Barrandov.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 11. 2012 18:51

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+