Více

TV Barrandov si oproti minulému týdnu polepšila, porazila ji ale i Dvojka

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V první pětici desítky nejsledovanějších pořadů dne se umístily pouze formáty Novy. Na samotné špici to byly Televizní noviny a Ordinace v růžové zahradě 2.

Televizi Barrandov poráží i tematické kanály

Výrazně za svou konkurencí zůstává i ve čtvrtek plnoformátová televize Barrandov. Ta se sice tentokrát pohybovala s celodenním podílem na publiku (share) u starších diváků těsně nad 3 %, minulý týden to bylo okolo 2,5 %, ale hranici sta tisíc lidí dokázala překročit opět pouze s jediným pořadem. Stejně jako 19. března i tentokrát to byla romantika Inga Lindström, kterou si nenechalo ujít 183 tisíc diváků (share 4,53 %). Je to přibližně o třicet tisíc lidí více než v minulém týdnu. Programová novinka Ruda Lejt Najt oslovila 91 tisíc diváků, což je oproti předchozímu vydání nárůst taktéž o necelých 30 tisíc lidí.

STŘEDEČNÍ DATA: Výměna manželek odstartovala „milionově“, vede se jí lépe než Doktorům z Počátků

Nasycenost trhu volně šířenými kanály ukazuje na příkladu TV Barrandov i Dvojka, která byla včera úspěšnější než sama plnoformátová televize. Její celodenní i primetimový, tedy večerní podíl, se pohyboval okolo 4,5 %. Nad TV Barrandov si tedy Dvojka vytvořila náskok více než jeden procentní bod. Ještě výrazněji pak stanice České televize bodovala u mladšího publika, kde na plnoformátovou televizi získala náskok dva procentní body. Na Dvojce oslovila především Cestománie, kterou si nenechalo ujít 324 tisíc diváků (share 7,74 %; 7,09 % v 15-54). K hranici 300 tisíc diváků se přiblížil i dokument vysílaný od 20 hodin.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+