Více

TV Barrandov se nové pořady vyplácí, v listopadu oslovily její kanály více než osm procent diváků

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ MĚSÍCE – Podle předsedy představenstva společnosti Barrandov Televizní Studio Jaromíra Soukupa je už teď jasné, že letos skončí jeho televizní skupina v zisku.

Listopadové překonání osmiprocentní hranice podílu na cílové skupině diváků starších patnácti let se tak pro stanice TV Barrandov stává historickým momentem.

Meziměsíční vývoj (vs. říjen 2016)

Cílová skupina 15+

Meziměsíční posuny podílů u obecné cílové skupiny byly z pohledu jednotlivých televizních stanic během letošního listopadu minimální. Největší pokles vykázala hlavní Nova, která přišla o 0,54 procenta podílu. Druhý největší úbytek potkal ČT1, která odepsala 0,29 procenta obecné divácké skupiny, Prima Cool pak přišla o 0,19 procenta a ČT2 o 0,18 procenta. Naopak nejvíce diváků přilákal sportovní kanál ČT sport, který svůj podíl meziměsíčně navýšil o 0,26 procenta. Nasazení některých nových formátů v duchu osvědčené Soudkyně Barbary se pak vyplatilo TV Barrandov, která si připsala 0,23 procenta diváků starších patnácti let, a třetí největší nárůst vykázalo dětské ČT :D, které si oproti říjnu polepšilo o 0,16 procenta obecné cílové skupiny.

MINULÝ MĚSÍC: Podíl kanálů v rubrice Ostatní klesl o téměř dvě procenta

CIF17

Propad hlavního kanálu Novy se ukázal i při srovnání výkonu celých televizních skupin, když si programy Novy oproti říjnu pohoršily o 0,44 procenta a celkem oslovily 30,27 procenta diváků starších patnácti let. Mírně oslabil i podíl České televize, jejíž kanály sledovalo dohromady 28,23 procenta obecné divácké skupiny, což je o 0,18 procenta méně než v říjnu. Programy Primy si v listopadu naladilo 22,42 procenta, tedy o 0,2 procenta více než během předchozího měsíce. Nejlépe si ale vedly kanály TV Barrandov, které svůj podíl navýšily o 0,35 procenta na konečných 8,17 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů listopadu 2016 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+