Více

TV Barrandov posune začátek vysílání, prý má příliš hodně reklamy

Nová plnoformátová digitální televize Barrandov začne od 21. března vysílat každou sobotu již od půl osmé ráno místo osmé. Stopáž reklamních bloků v březnu natolik stoupne, že dojde k posunu začátku denního vysílání, vysvětlil ředitel PR a marketingu stanice Janis Sidovský. Půlhodinové posunutí začátku sobotního vysílání způsobil rostoucí zájem zadavatelů o reklamní čas, dodal.

K TÉMATU: TV Barrandov v lednu inkasovala za reklamu necelý milion korun

TV Barrandov podle Sidovského odvysílá během března reklamní kampaně značek Dr. Müller, Dr.Oetker, Ferrero, Komerční banka, Mc Donald's, Mountfield, Opavia – LU, Remax, Telefónica O2, Vodafone, Eset software a dalších. V lednovém monitoringu výnosů z prodeje reklamních časů však Barrandov skončil s necelým jedním milionem korun na poslední, desáté příčce mezi sledovanými televizemi.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 2. 2009 9:01

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+