Více

TV Barrandov oslovila v druhé třetině ledna 0,9 procenta televizního publika

Novou plnoformátovou digitální televizi Barrandov sledovalo v druhé třetině ledna, konkrétně pak od 11. do 31. ledna, denně v průměru 0,9 procenta diváků starších patnácti let, kteří měli zrovna zapnutý televizor. Vyplývá to z průzkumu společnosti Mediaresearch, která zajišťuje elektronické měření sledovanosti televizí pomocí peoplemetrů v České republice.

K TÉMATU: Start TV Barrandov zaznamenalo 50 procent Čechů, naladilo ji 17 procent

Start televize v neděli 11. ledna sledovaly téměř dvě procenta všech dospělých diváků (přesně 1,712 procenta dospělé populace). V prvních třech týdnech pak podíl TV Barrandov na dospělém publiku dosáhl průměrné hodnoty 0,86 procenta. Výsledek považujeme za úspěch, protože za rok chceme při vyšším pokrytí signálem dosáhnout dvouprocentní share, komentovala výsledek měření generální ředitelka TV Barrandov Janka Vozárová.

Z konkrétních pořadů diváky na TV Barrandov v lednu nejvíce zaujal sitcom Cyranův ostrov, který v průměru sledovalo 0,911 procenta všech diváků starších patnácti let. Zájem vzbudila také pondělní talk show Jana Saudka, která dosáhla až 0,9 procentního ratingu (0,877). Pozoruhodný je nárůst ratingu v pondělí v prime time od 19:30 do 20:00, kdy TV Barrandov vysílala dokument Austin Stevens: Pán hadů a dosáhla zde ratingu až 0,453 procenta, sdělil Janis Sidovský, ředitel PR a marketingu TV Barrandov.

Kontinuální výzkum společnosti Mediaresearch, který probíhal na 8 765 respondentech starších patnácti let, zjistil, že v lednu mohlo TV Barrandov přijímat 32 procent populace. Podle jiného výzkumu od společnosti Median přijímají diváci TV Barrandov nejčastěji prostřednictvím kabelové televize nebo satelitu, méně pak z pozemních digitálních vysílačů. Stanic nejčastěji sledovali lidé ve věku od 18 do 34 let, druhou nejsilnější skupinou byli diváci od 34 do 54 let.

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 2. 2009 8:52

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+