Všechnopárty v pátek pod milionem
Nesmrtelná česká komedie Slunce, seno, jahody režiséra Zdeňka Trošky se v pátek večer konkurence obávat nemusela. Na Nově si ji před půl devátou pustilo 1,034 milionu diváků při podílu na publiku (share) 26,82 %. V hlavní cílové skupině televize, tedy u publika ve věku od 15 do 54 let, získala share 33,16 %. Nejsledovanějším pořadem dne byly s 1,677 miliony diváků (share 45,39 %; 44,01 % v 15–54) Televizní noviny. Nad milionem diváků skončily i Sportovní noviny a seriál Ulice. Nova za celý den oslovila 26,17 % staršího a 30,39 % publika mladšího. Ještě lépe si pak vedla v prime time, tedy v hlavním vysílacím čase.
ČTVRTEČNÍ DATA: Svatby v Benátkách klesly pod 400 tisíc diváků, neoslovily ani 10 % publika
Naopak Všechnopárty na Jedničce tentokrát nad hranici milionu diváků nevystoupala. Po půl desáté večer oslovila rovných 900 tisíc lidí (share 25,52 %). Druhým nejsledovanějším pořadem Jedničky byly s 649 tisíci diváky (share 17,96 %) Události. Jednička byla televizní dvojkou s celodenním podílem 14,37 %, v prime time překročila 18 %. Seriál Znamení koně II závratná čísla neudělal. Oslovil 625 tisíc diváků (share 16,18 %; 13,49 % v 15–54). Premiéra romantickému filmu Navždy spolu se na Primě mezi TOP 5 jejích pořadů vůbec nedostala. Stanice získala celodenní share 13,65 %, večer získala podíl 12,74 %.
Po 20. hodině se dařilo i Nově Cinema
Zejména v prime time se v pátek dařilo i tématickému kanálu Nova Cinema. Komedie Můj soused zabiják oslovila zejména mladší publikum, kde získal podíl 11 %. Celkově si nenechalo americký film ujít 263 tisíc diváků s podílem 6,87 %. Nova Cinema získala v pátek večer podíl rovných 5 % u staršího a 8 % u mladšího publika. Špatně si nevedla ale ani přes celý den, a to zejména opět u diváků ve skupině od 15 do 54 let, kde získala share 7 %. Nad hranici dvou set tisíc diváků se dostala i německá romantika Rosamunde Pilcher. TV Barrandov se díky ní v prime time pohybovala okolo 5 %. Za celý den oslovila 4,44 % publika.
MINULÝ TÝDEN: Triumf Sáblíkové na MS v Nizozemí sledovalo víc mladých diváků než seriál Znamení koně