Více

Troškova komedie na Nově bezkonkurenční, u mladšího publika s podílem přes 30 %

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Po 20. hodině se včera dařilo i Nově Cinema, která oslovila 5 % publika staršího a 8 % publika mladšího.

Všechnopárty v pátek pod milionem

Nesmrtelná česká komedie Slunce, seno, jahody režiséra Zdeňka Trošky se v pátek večer konkurence obávat nemusela. Na Nově si ji před půl devátou pustilo 1,034 milionu diváků při podílu na publiku (share) 26,82 %. V hlavní cílové skupině televize, tedy u publika ve věku od 15 do 54 let, získala share 33,16 %. Nejsledovanějším pořadem dne byly s 1,677 miliony diváků (share 45,39 %; 44,01 % v 15-54) Televizní noviny. Nad milionem diváků skončily i Sportovní noviny a seriál Ulice. Nova za celý den oslovila 26,17 % staršího a 30,39 % publika mladšího. Ještě lépe si pak vedla v prime time, tedy v hlavním vysílacím čase.

ČTVRTEČNÍ DATA: Svatby v Benátkách klesly pod 400 tisíc diváků, neoslovily ani 10 % publika

widgety

Naopak Všechnopárty na Jedničce tentokrát nad hranici milionu diváků nevystoupala. Po půl desáté večer oslovila rovných 900 tisíc lidí (share 25,52 %). Druhým nejsledovanějším pořadem Jedničky byly s 649 tisíci diváky (share 17,96 %) Události. Jednička byla televizní dvojkou s celodenním podílem 14,37 %, v prime time překročila 18 %. Seriál Znamení koně II závratná čísla neudělal. Oslovil 625 tisíc diváků (share 16,18 %; 13,49 % v 15-54). Premiéra romantickému filmu Navždy spolu se na Primě mezi TOP 5 jejích pořadů vůbec nedostala. Stanice získala celodenní share 13,65 %, večer získala podíl 12,74 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+