Hlavní navigace

Třicet projektů se uchází o vítězství v soutěži Prima hrdina

12. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: FTV Prima
Nadace Reach for Change zahájila spolu s televizí Prima loni v září spolupráci na projektu Prima hrdina, jehož cílem je najít inovativní nápad, který pomůže dětem trávit volný čas aktivně.

Do soutěže, která byla ukončena 1. listopadu, se přihlásilo celkem třicet projektů. Odborná porota nakonec vybrala patnáct nejlepších, které postoupily do akceleračního programu. První část mají uchazeči již za sebou, nyní, v polovině ledna, absolvují druhou část. Dvoudenního workshopu, který uchazečům přinesl informace spojené s tématem sociálního podnikání, se zúčastnilo celkem patnáct uchazečů, kteří se opět sejdou v prostorách Impact Hub Praha i v budově FTV Prima.

BRAND24

Z třiceti přihlášek vybrala polovinu postupujících porota složená z představitelů nadace Reach for Change, FTV Prima, Impact Hub Praha a ze zástupců nadací a neziskových organizací, jako jsou například Nadace Sirius, Centrum Anabell, SOS dětské vesničky nebo UNICEF. Mezi postupujícími jsou například projekty, které mají děti motivovat k četbě, malbě nebo k trávení času v kontaktu se zvířaty a přírodou. Nechybí také sportovní aktivity, jako je cyklistika a další, uvedl Marek Singer, generální ředitel FTV Prima

Pro finalisty budou natočena videa k propagaci jejich nápadu směrem k veřejnosti. A právě diváci potom svým hlasováním vyberou vítěze soutěže, který obdrží grant v hodnotě 750 000 Kč, a to díky podpoře FTV Prima a Home Design Center Čestlice. Více informací o projektu i vyhlášení soutěže pro další rok naleznete na webu akce.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).