Více

TLC v nové kampani vsadilo na emoce a překvapení

Televizní společnost Discovery Networks CEEMEA spustila regionální kampaně na podporu svého hlavního kanálu zaměřeného na ženy.

TLC v portfoliu společnosti Discovery Networks představuje hlavní zábavní kanál pro ženy. V současné době má více než 400 milionů předplatitelů ve 200 zemích a ve střední a východní Evropě, Africe a na Blízkém východě byl spuštěn před pěti lety. Zaměřuje se na ženské publikum ve věku 25–44 let.

Nová kampaň na podporu značky jako takové je založena na originálním konceptu „OMG with heart“ a zavádí do komunikace s diváky známé emotikony. Staví na dvou základních hodnotách stanice: překvapení a emocích. A připomíná i pro stanici zásadní pořady. Kampaň doprovází svěží grafika s jasnými barvami a modernizovaným logem. V České republice omlazené TLC uvidíme zítra, tedy od středy 4. května.

ČTĚTE TAKÉ: Z Animal Planet bude Discovery Life

Discovery přebírá zbývající podíl v Eurosportu


Autor: TLC

Emotikony jsou základním stavebním kamenem dnešní popkultury. Jsou univerzálně srozumitelné jako vyjádření emocí a zážitků. TLC nyní využívá jejich sílu k navázání spojení se svými diváky na televizních obrazovkách i mimo ně, a to s pomocí vlastní knihovny.

Tematicky se kampaň zaměří na programové pilíře kanálu – svatby, vaření, rodinu, mezilidské vztahy, zdraví či životní příběhy. Konkrétně pak na nové řady hlavních pořadů, které tvoří povědomí o kanálu jako takovém. Například na Krále dortů (Cake Boss) a také na premiéry novinek jako Dva z milionu (Two in a Million), Moje extrémně převislá kůže (My Extreme Excess Skin) či Mizivá tučná šance (Fat Chance).

Společnost Discovery Communications poskytuje placený televizní obsah ve více než 220 zemích a teritoriích světa. Najdete ho v televizních sítích, jako jsou Discovery Channel, TLC, Animal Planet či OWN: Oprah Winfrey Network. Discovery je rovněž výrobcem vzdělávacích produktů a služeb pro školství, například série digitálních učebnic K-12.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+