Více

Tenis minulý týden odlákal mladé diváky od Novy k ČT Sport, která byla čtyřkou trhu

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Tenisový French Open udržel růst sportovního kanálu České televize nejvýš ze všech českých televizí.

Mezitýdenní vývoj (vs. 22. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Postup české tenistky Lucie Šafářové do finále dvouhry i čtyřhry na French Open udržel rekordní růst sportovního kanálu České televize i v druhém týdnu Roland Garrosu. ČT Sport minulý týden rostla v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry: konkrétně o 2,25 procentního bodu na hodnotu 6,59 procenta, což jí hladce stačilo na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Mírný růst zaznamenala i Prima Cool (+ 0,40 procentního bodu na 3,56 procenta) a hlavní kanál Barrandova (+ 0,21 procentního bodu na 4,13 procenta). Naopak největší pokles potkal hlavní kanál Novy, který se propadl o 1,40 procentního bodu na hodnotu 24,28 procenta, a „velkou“ Primu, jež si pohoršila o 1,12 procentníh bodu na 12,22 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: French Open pomohl České televizi, minulý týden nejvíc rostla její ČT Sport

widgety

Tenis zvedl podíl celé České televize, která si jako jediná z „velké trojky“ televizních skupin v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku minulý týden polepšila. V součtu všech šesti programů rostla o 2,03 procentního bodu na podíl 30,08 procenta. Kromě sportovního kanálu si polepšila i ČT 1 a mírně dětské Déčko a kulturní ČT art. Skupina Nova si i přes pokles o 1,40 procentního bodu na hodnotu 32,41 procenta udržela pozici lídra trhu. Znatelný pokles zaznamenala oproti předminulému týdnu i skupina Prima, která si v součtu čtyř programů pohoršila o 0,87 procentního bodu na hodnotu 19,98 procenta. Mírný nárůst o 0,25 procentního bodu na souhrnný podíl 4,94 procenta zaznamenala skupina Barrandov.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+