Více

Televizním novinám stoupá podíl na publiku. Diváků jim ale ubývá jako konkurenci

UVNITŘ TABULKA Kombinace hezkého počasí a prodlužujících se dnů odvádí diváky od hlavních zpravodajských relací všech televizí. Nově se ale daří zvyšovat podíl na publiku.

Stabilní nárůst podílu na sledovanosti u hlavní zpravodajské relace Televizní noviny vykazuje za poslední měsíc televize Nova. V praxi to znamená, že ačkoli počet diváků večerních zpráv všech televizí včetně Novy díky pěknému počasí a prodlužujícím se dnům klesá, z těch, kteří u televizních zpráv zůstávají, dává stále větší část přednost právě Televizním novinám. U dospělého publika staršího 15 let to je víc než polovina (52 procent), u publika od 15 do 54 let, na které cílí Nova, pak těsně pod 50 procenty.

K TÉMATU: Moderátor Pavel Dumbrovský na Nově skončil. Rozchází se prý v dobrém

„Jsem moc rád, že lidé oceňují kvalitu našeho zpravodajství, kdy se snažíme být co nejblíže divákům,“ komentuje výsledky ředitel zpravodajství Novy Vladimír Mužík. Televizní noviny pod jeho vedením za poslední týdny mírně upravily vizáž, zařazují větší počet přímých vstupů a rozhovorů s aktéry dne a Nova přijala několik nových reportérů. Z obrazovky pak po letech zmizel moderátor hlavních zpráv Pavel Dumbrovský i sporťák Václav Tittelbach.

Sledovanost Televizních novin TV Nova (týdny, 2.4. – 6.5.2012)
týden Podíl u D15–54 Diváků u D15–54 Podíl u D15+ Diváků u D15+ Podíl u CS4+ Diváků u CS4+
14/2012 44,47% 742 000 47,40% 1 685 000 45,18% 1 741 000
15/2012 46,59% 852 000 49,87% 1 906 000 47,73% 1 969 000
16/2012 47,50% 825 000 50,75% 1 892 000 48,48% 1 953 000
17/2012 50,16% 746 000 52,83% 1 731 000 50,59% 1 780 000
18/2012 48,77% 732 000 52,26% 1 696 000 50,07% 1 750 000

Zdroj: CET 21/ATO-Mediaresearch

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 5. 2012 10:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+