Více

Názory k článku
Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

Jan Novák aura:75
Jan Novák Login: xsc2
22. 6. 2012 0:20 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Nova je sice na reklamním trhu stále nejsilnější, ale už ne tolik jako dříve. Kdyby ji ostatní ignorovali, tak by se časem srovnala. Ale to ne, od Dvořáka už samozřejmě přišla přihrávka, která může existenci dvojího měření pomoct.

Martin Ondrák aura:57
Martin Ondrák Login: MaTaSo
22. 6. 2012 10:19 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Souhlas, Dvořákova reakce je akorát voda na Andruškův mlejn...To mu ale stejně stačit nebude a upustí od toho.

Jan Potůček aura:97
Jan Potůček Login: Jan.Potucek
22. 6. 2012 10:58 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Houbelec. Je lepší mít přístup i k měření, co zavádí Nova, a tedy i možnost jeho výsledky zpochybnit, než ji nechat, ať se měří jenom ona sama. Když ČT a další televize vstoupí do toho nového sdružení, budou mít hlasovací práva a můžou lecos ovlivnit, než kdyby do něj nevstoupily. Teď se teprve ukáže, zda jde Nově opravdu o transparentní projekt, nebo se bude vykrucovat, že žádné další televize do něj nepřijme.

Jan Novák aura:75
Jan Novák Login: xsc2
22. 6. 2012 11:45 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Na druhou stranu jde o prachy. I když Nova tvrdí, že to bude platit sama, dlouho to nevydrží a platit budou všichni členové sdružení. Nova takto může obejít původní soutěž - až tam všichni vstoupí, nikdo nebude chtít platit dvojí měření a Nova tak přihraje kšeft spřátelené firmě. Proto by bylo naopak taktické, kdyby tam nevstoupil nikdo. Protože výsledkům měření, které si bude zadávat a platit jen Nova nikdo dlouhodobě věřit nebude.

José ... aura:47
José ... Login: Jose
22. 6. 2012 6:35 Nový

druhé měření

celé vlákno

Cituji:

,,Když budu optimista, může to znamenat i zkvalitnění dostupných dat,“ řekl serveru DigiZone.cz generální ředitel hudební televize Óčko Štěpán Wolde"

reakce :

Samozřejmě. Vždy je lepší dvoje měření, nežli jedno měření. Když by měla každé skupina svoje
a bylo jich ještě více, třeba troje nebo patero, je to vůbec ideální.

Cituji :

,,Jsme přesvědčeni o tom, že dvojí měření, pokud k němu dojde, jednoznačně poškodí všechny, kdo na mediálním trhu dnes působí. Bude to znamenat především destabilizaci trhu s reklamou."

reakce : Tak samozřejmě, že se bouří a že se ji nelíbí, když jim jejich totalitní monopol padá, ale nejde samozřejmě o žádnou destabilizaci, jde pouze o další alternativu, která je samozřejmě žádoucí...

Cituji :

,,Sdružení pro měření sledovanosti považujeme za čistě účelový z hlediska TV Nova a agentury Médea, a tudíž i data vlastněná tímto uskupením nebudou cílem, nýbrž prostředkem k naplňování zájmů členů sdružení. Jako řádní členové ATO a AKA disponujeme kvalitními daty o sledovanosti televize a již několikrát jsme deklarovali, že – vzhledem k jejich dlouhodobě prověřené kvalitě"

reakce : vzhledem k dlouhodobému lhaní a oblbování veřejnosti a manipulací na trhu s reklamou, chtěl asi říci, ne ?

cituji:

,,Rozhodnutí Novy o vytvoření dalšího projektu měření televizní sledovanosti každopádně přichází ve velmi nevhodnou dobu. Investice do televizní reklamy stagnují, samotné Nově reklamní příjmy klesají a nedá se jednoznačně říct, že si tímto krokem pomůže k obratu. Naopak agenturám a inzerentům stoupnou náklady na nákup reklamních časů, protože si budou muset platit hned dvojí data sledovanosti. Navíc, pokud se budou výsledky obou měření významněji lišit, způsobí to na trhu další nedůvěru a poškodí televizní reklamu jako takovou – včetně Novy."

reakce : Je ať se hoši pěkně dohadují o výsledku, konečně trocha trhu, totalita jím tímto končí, právě proto, že je stagnace a je zde nedůvěra v naměřené nesmysly, tak se hledá nejspíš jiný způsob, tak ať si to pěkně porovnávájí, když by troje, čtvro nezávislé, patero, bylo by to vůbec nejlepší. Pak by možná ta data konečně o něčem byla. V každém případě stop totalitnímu oblbování...

Pamětník aura:77
Pamětník Login: pametnik
22. 6. 2012 10:05 Nový

Re: druhé měření

celé vlákno

Desítky let se živím měřením fyzikálních prvků a mám z toho určité poznatky. Ty lze bezpochyby převést i do oblasti měření sledovanosti TV, které je také založeno na fyzikálních parametrech, metodice a serioznosti členů domácnosti, kde jsou vzorkové peoplemetry umístěny.

Zde žádný přínos "konkurence" neexistuje. Zkuste si třeba jen do zásuvky, nebo z bezpečnostního hladiska jen k baterii, připojit 2, 3, nebo i více voltmetrů. Budou ukazovat zcela přesně? Ne, nebo jen vyjímečně. A je jen na tom, kdo měří, který údaj prohlásí za ten správný. Nakonec neseriozní technik zvolí údaj z toho voltmetru, který nejlépe dokazuje jeho představy o hodnotě napětí, nebo zpochybní správnost kontrolované hodnoty, pokud to potřebuje. Jak kdy a jak pro koho.

Proto byl "vymyšlen" normál, o který se potom opírá cejchování ostatních přístrojů, aby jejich hodnoty byly co nejpřesnější. Existuje normál v oblasti peoplemetrů? Asi ne!

José ... aura:47
José ... Login: Jose
22. 6. 2012 10:25 Nový

Re: druhé měření

celé vlákno

Jenže ty firmy nelze pro boha posuzovat jako cejchovaný měřák...

Vždyť je to jen banda lotrů, jinak by jim nemohly vycházet ty nesmysly, co jim vychází...
I když je pravda, že pokud měří jedna banda lotrů a nyní budou měřit dvě bandy lotrů, tak se stejně správného čísla nikdo nedobere.
Jen se dvě bandy lotrů budou dohadovat kdo z nich je menší nebo větší lotr.
Nic méně při tom hádání by z nich občas mohl někde vypadnout nechtěně nějaký zajímavý údaj...
Anebo by na to opravdu jak říkáte musela být vydána nějaká EU norma, které by se museli všichni povinněš držet...
Protože takto si vždy naměří, co uznají za vhodné a rozhodně to nejsou chyby měřáků...

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
22. 6. 2012 17:51 Nový

Re: druhé měření

celé vlákno

I jedno měření je na nic a nic neříkající, když se zavede druhé také nic neříkající - k čemu to je? To bude ještě víc k ničemu :-o))) Dokud nebude nějaké reálné měření, tak vše ostatní je úplně na 2 věci.

Marcel Pavlík aura:40
Marcel Pavlík Login: mppa
22. 6. 2012 6:50 Nový

nuž, ak rozdajú

"merače" znova slaboduchým konzumentom bulváru, braku, ... aby "obhájili" tie s*@čky ... tak to dupľované zavedenie vÝtam!

Čestmír Polák aura:70
Čestmír Polák Login: Polak.Cestmir
22. 6. 2012 7:47 Nový

Rozděl a panuj

celé vlákno

Toto známé pořekadlo zde ale platit nemusí. Nova sice zapojuje všechny páky, aby rozdělila stávající členy ATO, ale pro jistotu zde zůstává. Kdo se ještě přidá k té lumpárně? Pozoruji že i TÝDEN se stal už před nějakou dobou hlásnou troubou NOVY a uveřejňovatel PR článků. Cholerická reakce vedení Novy je ale pochopitelná, protože se málo vydělává a pokud se to alespoň měřením nevylepší, budou padat ve vedení hlavy. Už se o tom mluví. Kdo bude mít v této kauze lepší nervy?

pepa novák aura:50
pepa novák Login: otiko
22. 6. 2012 14:44 Nový

proč monopol ?

celé vlákno

naopak, konkurence je vždy zdravá. Ta zarputilost držet monopol je nějak podezřelá :)

Zix . aura:57
Zix . Login: .Zix.
22. 6. 2012 10:50 Nový

výhoda

celé vlákno

1 výhodu to bude mít určitě - sledovat jaký budou rozdíly výsledků obou těch agentur co to budou měřit. :)

Lubomír Kozák aura:44
Lubomír Kozák Login: kozakl
22. 6. 2012 11:44 Nový

Re: výhoda

celé vlákno

Víte jaká to bude "výhoda" ? Tak jak s různými průzkumy agentur. Naprosto protichůdné výsledky.

Zix . aura:57
Zix . Login: .Zix.
22. 6. 2012 12:58 Nový

Re: výhoda

celé vlákno

No právě že to bude zajímavý sledovat jaký budou ty rozdíly. :) :D

Jinak je mi jasný že TV stanicím to rozhodně nepomůže.

sponsor aura:77
sponsor Login: sponsor
22. 6. 2012 11:08 Nový

Sledovanost Novy

celé vlákno

V dnešní době,kdy je tolik televizních stanic,je,mys­lím,zbytečné zabývat se Novou.Je mi líto lidí,kteří jsou otroky této stanice a nemohou nebo nechtějí si vychutnat tu nepřebernost možností sledovat kvalitní programy.Nova mezi ně určitě nepatří.Je to vtíravá komerce,která si své ovečky udržuje nekonečnými a tupými seriály.Vydělávat na lidské hlouposti není sice trestné,ale je to odvrácená tvář svobodné volby.Možná,že některé ovečky si promnuly oči a přepnuly jinam,když Nova bije na poplach a chce si přilhat sledovanost "svojí vlastní" firmou,aby zvýšila cenu za reklamu,nevím,ale nic poctivého z toho nekouká.

Pavel P. aura:38
Pavel P. Login: PavelP.
22. 6. 2012 11:35 Nový

Re: Sledovanost Novy

celé vlákno

a jako Prima je lepší, jo?

PIT0MEC . aura:35
PIT0MEC . Login: PIT0MEC
22. 6. 2012 11:51 Nový

Re: Sledovanost Novy

celé vlákno

Prima je na tom stejně, ale on nejspíš myslel jiný stanice, protože výběr je vskutku velkej a nějaká Nova a Prima jsou jenom kapkou v moři.

Lubomír Kozák aura:44
Lubomír Kozák Login: kozakl
22. 6. 2012 11:51 Nový

Re: Sledovanost Novy

celé vlákno

Nemáte pravdu,Nova je stále pro inzerenty nejsilnější televize. Různé Primy a Barrandovy toho o sledovanosti víc nalžou než je pravda.

Petr Pavel aura:71
Petr Pavel Login: Petr121
22. 6. 2012 12:13 Nový

Re: Sledovanost Novy

celé vlákno

JJJ...pro inzerenty, ale to diváky nemusí zajímat. Mnozí se konečně naučili vybírat i jinak, než jen podle tištěných televizních programů, které vesměs věnují největší plochu Nově, Primě Family, ČT1 a ČT2. A ostatním stanicím věnují minimální prostor. A to se raději nezmiňuji o výběrů "Tipů dne", ve kterých vyzdvihují neustále stejné pořady. Konečně mnozí zjistili, že existují i jiné, než zmiňované kanály a že se za kvalitu musí platit. Stejně je to slavné měření jedna velká komedie. Chápu, že si vyberou vzorek dle předem určených parametrů. Ale kdo si nechá doma dobrovolně nainstalovat špeha a ještě nedostane ani korunu?

Lubomír Kozák aura:44
Lubomír Kozák Login: kozakl
22. 6. 2012 12:34 Nový

Re: Sledovanost Novy

celé vlákno

Vy jste naivní,vy si myslíte,že tady jde snad o diváky ?? Tady jde jen a jen o penize za reklamy. Diváky televize až tak neřeší.

Karel Cibulka aura:37
Karel Cibulka Login: KarelCibulka
22. 6. 2012 13:05 Nový

Re: Sledovanost Novy

celé vlákno

Peníze až na prvním místě =) to sedí o to jde v první frontě a nejen ledajaké Peníze které tečou k Nově!!!
Pro to DVB-S2 a konkurenci nova tv bere jako parazity přiživující se na jejím tzv úspěchu!!!takže všicí jsou paraziti jen NOVA je IN =)
To víte monopol NOVY to by se NOV@ přála moc moc moc to je její růůůůůžovoučká zahrada ;)

bla  bla aura:57
bla bla Login: telemele
22. 6. 2012 11:32 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

Ta fotka s Voříškem ve mě probouzí staré (špatné) vzpomínky, když jsem ještě sledoval Volejte Novu (už bez Železného). Chlubení koláčema byla nejtrapnější část tohoto pochybného pořadu. Nevím jestli se ještě vůbec vysílá?

pepa novák aura:50
pepa novák Login: otiko
22. 6. 2012 14:42 Nový

proč vadí konkurence ?

nakonec stejně rozhodnou zadavatelé reklamy, koho považují pro svůj segment trhu za lepší a kolik jsou ochotni platit. Ať si měří sledovanost kdo chce, monopol nemá odůvodnění.

David Novák aura:21
David Novák Login: dawe925
22. 6. 2012 20:44 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Novo, Novo, to že se Prima žene na pozici číslo jedna svými zfalšovanými výsledky nezměníš. Nakup nějaké divácké hity, investuj do programu a třeba se zas vyšvihneš na nesestřelitelnou pozici No. 1. Ale nemůžeš čekat, že ti diváci budou žrát bulharské telenovely za pár leva a mnohem vymakanější program Prima Group budou ignorovat. To je prostě nereálné.

PIT0MEC . aura:35
PIT0MEC . Login: PIT0MEC
22. 6. 2012 20:46 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Ale změní, prostě si ty výsledky zfalšuje taky, to fakt není výsada jenom Primy dělat křivárny :D

Štěpán S. aura:30
Štěpán S. Login: Stranik
23. 6. 2012 13:41 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

Všichni budou falšovat a ve výsledku budou vlastně všichni spokojeni :-) To bude dobrý.

pepa novák aura:50
pepa novák Login: otiko
23. 6. 2012 7:42 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

pokud někdo koupí reklamní čas na "zfalšované TV stanici" je to jeho rozhodnutí. Každý normální kupující třeba jen mrkve při nákupu kouká, co kupuje.

Jan Novák aura:75
Jan Novák Login: xsc2
23. 6. 2012 11:02 Nový

Re: Televizní trh se bouří proti „n@vametrům“. Prodraží nákup reklamních časů

celé vlákno

To je jasné. Jenže na mrkev vidí sám, zatímco sledovanost si nezměří, takže musí věřit. Přitom o ceně rozhoduje každé procento. Proto je lepší, když to měří jedna firma pro všechny a je všemi TV hlídána, než když si každá TV vygeneruje svá čísla.

Libor Tymeš aura:61
Libor Tymeš Login: LTymes
22. 6. 2012 21:08 Nový

Re:měření

A co se dalo jiného čekat. Nově klesá sledovanost, protože na ty neustálé kraviny, časté opakování čehokoli a bulváru a policejní svodky v těch jejich tzv tv novinách má čímdál tím více lidí dost, tak musí najít někoho, kdo jim bude"naoko" měřit a oni budou stále ti best of. A to neplatí jen o nich.....

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+