Hlavní navigace

Prima se v lednu stala nejúspěšnější komerční skupinou u diváků nad 15 let

3. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAFY – Lednový podíl Media Clubu v nově definované věkové skupině od 15 do 69 let předběhl kumulovaný share stanic skupiny Nova.

Průměrný lednový podíl stanic skupiny Prima mezi diváky staršími patnácti let poskočil ve srovnání s loňským lednem z 20,97 procenta na letošních 21,3 procenta. Primě se navýšila i sledovanost v prime time, konkrétně z loňských 22,13 procenta na aktuálních 22,21 procenta. Start do nového roku si pochvaluje i mediazastupitelství Media Club, které nově cílí na věkovou skupinu od 15 do 69 let. Uvedené podíly na sledovanosti za Media Club zahrnují kromě hlavního kanálu Primy stanice Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Prima Max, Prima Comedy Central, programy TV Barrandov, stanici Óčko a Óčko Gold, dětský Nickelodeon a lifestylovou Mňam TV.


Autor: TV Prima

Srovnání podílů CET 21 a Media Clubu ve věkové skupině od 15 do 69 let (klikněte pro zvětšení)

V této divácké skupině činil lednový share Media Clubu 29,47 procenta a podle vlastního vyjádření se tak stal nejúspěšnější komerční mediální skupinou. Velmi nás těší, že jsme se dostali do čela mezi komerčními mediálními skupinami. Věřím, že za úspěchem stojí nejen široké portfolio námi zastupovaných stanic, ale i kvalitní obsah jejich pořadů, díky kterým dokážeme zacílit na všechny cílové skupiny, dodal obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška (na fotografii). Konkurenční Nova si ale udržela vedení ve své primární cílové skupině od patnácti do 54 let.


Autor: TV Prima

Srovnání podílů CET 21 a Media Clubu ve věkové skupině diváků starších patnácti let (klikněte pro zvětšení)

Sledovanost tradičně táhly zpravodajské pořady, Zprávy FTV Prima sledovalo v lednu průměrně 831 tisíc diváků starších patnácti let, což znamená podíl na sledovanosti v uvedené cílové skupině ve výši 22,37 procenta. Z pořadů si nejlépe vedla soutěž Prostřeno, kterou si během ledna naladilo v průměru 819 tisíc diváků nad patnáct let, tedy téměř 27 procent obecné cílové skupiny. Průměrná lednová sledovanost premiérových dílů seriálu Přístav dosáhla 730 tisíc diváků a tedy podílu 17,62 procenta diváků starších patnácti let.

Radost Primě dělá i stálice v podobě pořadu Ano, šéfe se Zdeňkem Pohlreichem, kterého poslední lednový týden sledovalo 563 tisíc diváků nad patnáct let, čímž dosáhl podílu 18,16 procenta ve zmíněné cílové skupině. Na Primě love na místo romantiky paradoxně bodovaly detektivky – film Vrah mého manžela 231 tisíc diváků starších patnácti let, což mu vyneslo titul nejsledovanějšího pořadu této stanice za poslední dva roky. V listopadu spuštěná Prima Max diváky nejvíce zaujala westernem Hombre s Paulem Newmanem, který sledovalo necelých sto tisíc diváků, tedy 2,7 procenta cílové skupiny nad patnáct let.

Na tématické stanici Prima Cool si v lednu nejlépe vedla komiksová adaptace Liga výjimečných, natáčená z velké části v Praze. Tu poslední lednovou neděli sledovalo 236 tisíc diváků starších patnácti let, tedy necelých šest procent dané cílové skupiny. Na Primě Zoom zaujal diváky nejvíce dokument Tutanchamon: Odhalená pravda, který v sobotu 30. ledna sledovalo 107 tisíc diváků nad patnáct let, tedy 3,78 procenta zletilých diváků v tu dobu sledujících televizi.

Tisková zpráva Primy nezapomněla pochválit ani internetové aktivity televize, portál Prima Fresh navštívilo v lednu rekordních 447 560 reálných uživatelů, což je nejvíce od jeho spuštění, a návštěvnost v meziročním srovnání poskočila téměř o čtvrtinu.

BRAND24

Srovnání podílů kanálů skupin Prima a Nova mezi diváky staršími patnácti let

Srovnání podílů kanálů skupin Prima a Nova mezi diváky od 15 do 69 let

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).