Více

Televize a online: manželství jako z pohádky?

Jak vedle sebe mohou existovat nejsilnější tradiční a nejpopulárnější nové médium dnešní doby? Čím se mohou navzájem obohatit a jak si mohou pomáhat?

Od roku 2002 bylo publikováno 153 milionů blogů, odhadem sedm milionů zpráv se objevilo v roce 2014 na Twitteru a stránka Cestovní ruch Nový Zéland má na Facebooku 100.000 fanoušků (od června 2010). Tato čísla dokládají, proč jsou sociální média skvělým marketingovým nástrojem. Stejně jako televize.

Využití síly sociálních médií

Studie realizovaná globální PR společností Burson-Marsteller v USA zjistila, že 79 procent ze 100 největších společností v žebříčku Fortune Global 500 index komunikuje pomocí sociálních médií. Nicméně Nový Zéland za Amerikou přibližně o rok zaostává. Přesto průzkum agentury Nielsen, který vyzpovídal vzorek 166 marketingových specialistů, ukázal, že tito odborníci sdílí přesvědčení, že sociální média mají velké výhody. Jednou z nich je například jejich schopnost přímo komunikovat se spotřebiteli s cílem získat znalosti o tom, co chtějí. Sociální média by tedy neměla chybět v žádné marketingové a komunikační strategie každé společnosti.

(Publikováno v HARNESSING THE POWER OF SOCIAL MEDIA, 2010, New Zealand Management 57(5): 35-39.)

 



Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+