Celková hodnota telekomunikačního segmentu představuje necelá tři procenta ceníkové hodnoty veškeré zmonitorované inzerce v tomto období a v mediatypech, které sleduje společnost Nielsen Admosphere. Nejvíce do komunikace letos investovala společnost O2, která předstihla druhý Vodafone. Ten za srovnatelné období dominoval v loňském roce.
Jako zadavatel využilo české O2 od začátku roku reklamní prostor v hodnotě 518 milionů korun, přesně o třicet procent více než loni. Druhé nejvyšší ceníkové hodnoty letos dosáhl tuzemský Vodafone, jehož reklamní aktivity ve sledovaných mediatypech ocenil Nielsen Admosphere na 418 milionů korun, tedy na stejnou úroveň jako v loňském roce.
Třetí T-Mobile zakoupil letos reklamní prostor za 406 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o čtrnáct procent. UPC Česká republika si pořídilo inzerci v hodnotě 162 milionů korun, o více než čtyřicet procent více než loni. Vydavatel deníku Blesk a dalších tiskovin, společnost Czech News Center, inzeruje v kategorii telekomunikačních činností svého mobilního operátora Blesk mobil. Letos zatím k propagaci této služby využila společnost inzertní prostor v ceníkové hodnotě 74 milionů korun, tedy o jedenáct procent více než loni.