Více

Telefónica chystá aktualizaci aplikace O2TV, nabídne možnost sledování obsahu on-line

UVNITŘ GRAF – „Je to trend, kterým jdeme a u kterého vidíme, že má smysl,“ konstatoval na konferenci TVCON ředitel marketingu pro segment domácností společnosti Telefónica David Duroň.

Společnost Telefónica Czech Republic, kterou nedávno koupil miliardář Petr Kellner, chystá významné změny v rámci své mobilní aplikace O2TV, která v současné době nabízí mimo jiné přehledný televizní program pro 114 televizních programů, případně správu nahrávek služby O2TV. Aplikace, která se po aktualizaci bude jmenovat O2 GO, nabídne především možnost sledování on-line video obsahu, čímž vstoupí na pole OTT služeb. Na dnešní konferenci TVCON, kterou pořádá server DigiZone.cz ve spolupráci se společností Mautilus, to uvedl David Duroň, ředitel marketingu pro segment domácností tohoto operátora.

K TÉMATU: Telefónica zpřístupnila O2 Videotéku všem, bude konkurovat Topfunu a Voyu

Aplikace podle Duroně vychází vstříc dnešnímu trendu, kterým je sledování obsahu on-line kdekoliv a kdykoliv. Její majitelé budou moci po aktualizaci sledovat filmy z O2 Videotéky, jež je nově dostupná nejen pro klienty Telefóniky, ale všem zájemcům, kteří si tu on-line video obsah zaplatí. Služba O2 GO by měla taktéž nabídnout možnost dosledování titulů, tedy skutečnost, že si pořad pustíte například na počítači nebo chytrém televizoru, aktuálně tuto možnost nabízí společnost Samsung, a jejich zbytek si pak přehrajete v mobilním telefonu nebo tabletu. Je to trend, kterým jdeme a u kterého vidíme, že má smysl, dodal Duroň.

ČTĚTE TAKÉ: HBO GO chystá řadu novinek, v jednání jsou mimo jiné operátoři Telefónica i UPC

Firma dnes v tiskové zprávě uvedla, že počet zákazníků O2TV překročil v březnu hranici 160 tisíc. Na novou platformu, díky které se podařilo zvýšit tempo růstu v počtu abonentů, byli převedeni podle Telefóniky již všichni zákazníci. Za rostoucím zájmem o digitální televizi vidí firma především funkce Zpětné zhlédnutí, Nahrávání nebo O2 Videotéka. Když jsme se v lednu našich zákazníků ptali, jakou funkci na své O2TV využívají nejčastěji, více než 80 procent z nich odpovědělo, že zpětné zhlédnutí. Kvůli této funkci k nám také přišla více než polovina nových zákazníků, uvedl v PR materiálu David Duroň, který dnes vystoupil na konferenci TVCON.

Obrázek lze po kliknutí zvětšit.
Autor: Telefónica Czech Republic

Obrázek lze po kliknutí zvětšit.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+